نماینده مردم سنقر و کلیایی گفت: در حوزه ی ارتباطات و آی تی، سهم ما از اشتغال زایی این حوزه قابل توجه نیست،و این یک نکته اساسی است.
کد خبر: ۴۱۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ 20 April 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک؛سید جواد حسینی کیا در  جلسه شورای اداری شهرستان سنقر و کلیایی که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد افزود:کرمانشاه مقام اول بیکاری را دارد و شهرستان سنقر رتبه اول بیکاری داشته که حدود ۱۳۰ روستا اینترنت لازم نسل چهارم را ندارند.

وی خاطر نشان کرد:ازهشتاد خانه بهداشت سنقر تنها پنج خانه بهداشت به شبکه ی ملی اینترنت وصل است در حال که برای ارایه مشکلات و اطلاعات باید آنلاین باشندو آنرا ثبت کنند و برخی از دهستان از جمله فارسینج مشکل اینترنت را دارنددر حال که حکم شهر را دارد.

حسینی کیا ابراز داشت:.و شرکت های خدمات دهنده اینترنت خدمات ضعیف ارایه داده و قطع آنتن دهی در سطح شهرستان بالاست مشکل دیگر عدم اتصال به فیبر نوری در سراسر شهرستان است که باید به شبکه سراسری  فیبر نوری متصل شود.

نماینده مردم سنقروکلیایی تاکید کرد:باید پایلوت فیبر نوری فرهنگیان انجام شود و با توجه به پراکندگی مکان های سکونت در شهرستان برخی از روستاها باید سیم کابلی تعویض و نیروی انسانی اداره مخابرات کم است و اکثرا بازنشسته شده اند که باید سهم اشتغال در سطح شهرستان بالا رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار