معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت:طي ماه هاي اسفند و فروردين شاهد بارش هاي فراوان در كرمانشاه بوديم و اين موضوع از جمله دلایل کندی اجرای پروژه راه آهن شده است.
کد خبر: ۴۱۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ 19 April 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ؛ استاندار كرمانشاه و معاون عمراني استانداري كرمانشاه از پروژه راه آهن بازديد كردند ومهندس مجتبی نیک کردار در حاشيه اين بازديد در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  عمليات ريل گذاري در سه جبهه در حال انجام است و تاکنون 23 کیلومتر از مسیر 105 کیلومتری راه آهن فیروزان به کرمانشاه ریل گذاری شده است.

اين مدير ارشد عمراني استان اظهار كرد: اميدواريم با کاهش بارندگی ها روزانه شاهد حداقل یک و نیم کیلومتر ریل گذاری باشيم و بتوانيم عمليات ریل گذاری مسير باقی مانده را تا قبل از پايان بهار تکمیل کنیم.

مهندس نيك كردار تصريح كرد: مديريت ارشد استان تمامي توان خود را براي تسریع در روند اجرای این پروژه مهم به كار گرفته است و در همين راستا به طور مستمر و هفتگي از این پروژه بازدید خواهیم کرد.

معاون عمراني استاندار اظهار داشت: پیشرفت فيزيكي ایستگاه راه آهن کرمانشاه تاكنون 60 درصد بوده و عملیات اجرایي آن به خوبی درحال انجام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار