مختار برزگرفرد در گفتگو با تابناک خبر داد:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه از اجرای طرح دوشنبه های بدون خودرو توسط همکاران خود در اداره متبوع خبر داد.
کد خبر: ۴۱۰۳۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 19 April 2017
مختار برزگرفرد امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت:طرح دوشنبه های بدون خودرو با پیشنهاد و موافقت مجموعه کارکنان آموزش و پرورش آغاز شده است،که امیدواریم این طرح همچنان توسط همکاران فرهنگی در شهرستان اجرا شود.

وی گفت: این طرح در تمام ایام سال در آموزش و پرورش پاوه اجرا می شود، آموزش و پروش به عنوان دستگاه متولی تعلیم و تربیت دانش آموزان در طول سال های گذشته همواره نقش مهمی در فرهنگ سازی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی داشته است.

برزگرفرد هدف از این کار را کاهش بار ترافیک معابر عمومی شهر عنوان کرد و افزود: فرهنگ سازی همواره با اقدامات نمادین آغاز می شود و مجموعه کارکنان آموزش و پرورش با علم به این موضوع، فرهنگ سازی جهت استفاده از حمل و نقل عمومی و کاهش خودروهای تک سرنشین را راهکاری مهم در تعدیل بار ترافیک معابر عمومی شهر می دانند.

مدیر آموزش و پرورش پاوه کاهش آلودگی هوا و ترویج ورزش و تندرستی را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد و افزود: امروزه زندگی ماشینی، فعالیتهای حرکتی روزمره را کاهش داده و برای جلوگیری از بروز بسیاری از بیماریها ورزش و پیاده روی امری ضروری است، که طرح مذکور در این راستا نقش مهمی می تواند ایفا کند.

مختار برزگرفرد در خاتمه ابراز امیدواری نمود که عموم فرهنگیان شهرستان نیز در روزهای دوشنبه هر هفته با پیاده روی و یا استفاده از حمل و نقل عمومی در محل کار خود حضور پیدا کنند و در فرهنگ سازی کاهش خودروهای تک سرنشین مجموعه کارکنان آموزش و پرورش پاوه را همراهی نمایند.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار