مدیر تنظیم بازار و محصولات کشاورزی و نهاده‌های سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از ادامه توزیع برنج، میوه و دیگر اقلام اساسی با نرخ مصوب دولتی در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ 19 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا؛علی‌اصغر بهمنی‌پور، با اشاره به حمل و توزیع 1775 تن برنج در استان کرمانشاه از ایام پایانی سال گذشته تاکنون اظهار کرد: این میزان برنج در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای استان توزیع شده  و بخشی از آن نیز در حال توزیع است.

بهمنی‌پور با بیان اینکه 975 تن از این برنج‌ها از نوع برنج هندی بوده، افزود: این برنج با قیمت درب انبار هر کیلو 3500 تومان و با قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم 3800 تومان در اختیار مردم استان قرار گرفته و توزیع آن نیز ادامه دارد.

مدیر تنظیم بازار و محصولات کشاورزی و نهاده‌های سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: 800 تن دیگر برنج  از نوع برنج سفید وارداتی بوده که این برنج نیز با قیمت هر کیلوگرم 2400 تومان درب انبار عرضه و با قیمت 2700 تومان در اختیار هم استانی‌ها  قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: هم اکنون نیز به دنبال واردات 1500 تن دیگر برنج به استان هستیم که 1300 تن از آن برنج اروگوئه و 200 تن دیگر برنج سفید وارداتی است که مراحل واردات این میزان برنج برای ادامه عرضه آن به استان در دست اقدام است.

بهمنی‌پور با بیان اینکه توزیع برنج در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان از اوایل اسفند ماه سال گذشته آغاز شده، گفت: توزیع این برنج همچنان ادامه دارد.

مدیر تنظیم بازار و محصولات کشاورزی و نهاده‌های سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه سپس با اشاره به وارد شدن 945 تن پرتقال به استان از ایام پایانی سال گذشته، تصریح کرد: 121 تن از این پرتقال از نوع والنسیای جنوب بوده و 824 تن دیگر از نوع وارداتی است.

بهمنی‌پور با اشاره به وارد شدن 295 تن سیب از انواع قرمز استخوانی و سفید به استان افزود: توزیع میوه با نرخهای مصوب دولتی همچنان ادامه دارد.

این مسئول با بیان اینکه پرتقال و سیب در مرحله اول هر کدام با قیمت هر کیلوگرم 3900 تومان و 3700 تومان در اختیار مردم استان قرار گرفته، ادامه داد: از 14 فروردین ماه تاکنون پرتقال و سیب با قیمت  هر کیلوگرم 3700 و 3250 تومان در استان عرضه می‌شود.

بهمنی‌پور در ادامه با اشاره به عرضه بالغ بر 100 تن شکر از ایام پایانی سال تاکنون در بین فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای استان افزود: سهمیه شکر استان بیشتر از اینها بود اما چون افزایش قیمت شکر را نداشتیم استقبال خوبی از خرید هم نداشتیم.

به گفته وی شکر با قیمت درب انبار هر کیلوگرم 3520 تومان عرضه و با قیمت 3800 تومان به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

بهمنی‌پور سپس با بیان اینکه از ایام پایانی سال تاکنون توزیع 23 تن و 153 کیلوگرم گوشت قرمز منجمد را در استان داشته‌ایم، افزود: توزیع گوشت قرمز منجمد در استان ادامه دارد و مشکلی هم برای تامین آن نیست.

به گفته وی گوشت قرمز منجمد با قیمت درب سردخانه 22 هزار تومان عرضه و با قیمت هر کیلو 22 هزار و 500 تومان در شهر کرمانشاه و 22 هزار و 700 تومان در دیگر شهرستان‌ها به دست مردم استان می‌رسد.

وی ادامه داد: همچنین گوشت قرمز گرم وکیوم شده گوساله که از استان سیستان و بلوچستان وارد می‌شود با قیمت هر کیلو 27 هزار تومان در استان در حال توزیع است. در هر هفته 20 تن گوشت گرم وکیوم شده در اختیار مردم استان قرار میگیرد.

به گفته وی از ابتدای سال تاکنون 42 تن و 500 کیلوگرم از این نوع گوشت در استان توزیع شده که 23 تن و 155 کیلوگرم آن در ایام نوروز توزیع شده است. 

بهمنی پور با بیان اینکه از ابتدای سال گذشته تاکنون 1091 کیلوگرم گوشت مرغ منجمد در استان توزیع شده، افزود: 256 تن از این میزان مرغ در ایام نوروز در استان توزیع شده است.

به گفته وی گوشت مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم 5500 تومان در درب سردخانه عرضه می‌شود که این گوشت در شهرستان کرمانشاه با قیمت هر کیلو 5775 تومان و در دیگر 
شهرستان‌ها نیز با قیمت هر کیلوگرم 5800 تومان به دست مصرف‌کنندگان خواهد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار