مسؤول سازمان اردویی و راهیان نور استان کرمانشاه گفت: رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سالروز عملیات غرورآفرین بازی‌دراز در این ارتفاعات در جمع بیش از 20 هزار نفر مردم سراسر کشور به سخنرانی می‌پردازد.
کد خبر: ۴۰۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ 18 April 2017
به گزار،ش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،علی یوسفی‌راد با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای عملیات غرورآفرین بازی‌دراز در هفتم و هشتم اردیبهشت‌ماه، اظهار داشت: بازی‌دراز یکی از نقاط یادمانی در غرب کشور است که اقشار مختلف مردم از سراسر کشور در قالب کاروان‌های راهیان‌ نور هر ساله از این ارتفاعات بازدید به‌عمل می‌آورند.

مسؤول سازمان اردویی و راهیان نور استان کرمانشاه از افتتاحیه راهیان نور در سال‌جاری همزمان با مراسم بزرگداشت شهدای عملیات غرورآفرین بازی‌دراز خبر داد و گفت: عملیات بازی‌دراز یک عملیات مهم و ارزشمند در دوران هشت ساله دفاع مقدس بود‌ه است که برای باز پس‌گیری بخشی از خاک میهن که توسط دشمن بعثی اشغال شده بود، صورت گرفت.

وی به تشریح برنامه‌های یادواره شهدای بازی‌دراز پرداخت و افزود: مراسم گرامیداشت شهادت خلبان شهید علی‌اکبر شیرودی هفتم اردیبهشت‌ماه، ساعت 16:30 دقیقه عصر روز پنجشنبه با سخنرانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی و با مداحی مداحان اهل بیت(ع) در‌ یادمان این شهید والامقام در روستای زرین‌جوب سرپل‌ذهاب با حضور با‌شکوه کاروان‌هاو زائران راهیان نور برگزار می‌شود.

یوسفی‌راد به برگزاری یادواره شهدای عملیات بازی‌دراز پس از نماز مغرب و عشا همان روز(هفتم اردیبهشت‌ماه) اشاره و بیان کرد: یادواره شهدای عملیات غرورآفرین بازی‌دراز با سخنرانی سرلشکر پاسدار رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل‌قوا و مداحی حاج صادق آهنگران در جوار حرم مطهر احمد بن اسحاق و با حضور مردم این شهرستان و کاروان‌های راهیان نور سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مراسم ویژه صعود به ارتفاعات بازی‌دراز، ساعت 7 صبح روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه، یادآور شد: مردم در دامنه ارتفاعات بازی‌دراز حضور پیدا کرده و سپس به سمت یادمان صعود می‌کنند و در طول مسیر راویان دفاع مقدس به بیان خاطرات آن سال‌ها می‌پردازند.

این مسؤول به سخنرانی سردارغلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مداحی حاج صادق آهنگران در جوار شهدای گمنام یادمان بازی‌دراز اشاره و خاطرنشان کرد: 
مقدمات لازم برای پذیرایی و اسکان مهمانان این همایش و زائران بازی‌دراز در مدارس، خوابگاه تربیت بدنی، خانه معلم، اردوگاه راه کربلا و مساجد و حسینیه‌های شهرستان فراهم شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار