کد خبر: ۴۰۹۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 18 April 2017
۲۹ فروردین هرسال یادآور پیمان ارتشیان با رهبر خویش است، که به ندای رهبرشان لبیک‌گفته و تا آخرین قطره خونشان برسر این پیمان مانده اند، تا در این راه پر پیچ و خم حماسه ها خلق کنند و ایستاده اند تا مبادا خواب از چشم هم وطنشان گرفته شود.

 به حق در در دوران دفاع مقدس همگام با سپاه و نیروهای بسیج مردمی؛ دندان طمع دشمنان متجاوز بعثی را از ریشه کندند، دست درازیشان را از  ایران زمین  قطع واجاز ندادند ذره ای از خاک وطن به یغما برود.

 و در دوران پس از جنگ تحمیلی هم ارتشیان همواره در صحنه بوده و پایبند به لیبکشان؛ در برابر کینه توزی استکبار ایستاده و نقشه هایشان را برای وطن نقش برآب کردند.

  ارتشیان؛ هم مانند دیگر قشرهای مختلف انقلابی از کینه نقاق و جور درامان نبوده تا جایی که منافقین کوردل به خیال خود با ترور و به شهادت رساندن شخصیت های برجسته ی ارتش همچون شهید سپهبد صیاد شیرازی، می توانند با جمهوری اسلامی مبارزه و آنرا تضعیف کنند، که خون شهدای ترور انقلاب را وبیا ی و سایه اش را گسترده تر کرد و با گذشت چهل دهه از عمر انقلاب  با وجود نیروهای انقلابی  و دریا دل در ارتش و سایر نیروهای نظامی و انتظامی  نفاق و استکبار آرزوی براندازی انقلاب را هم در خواب نمی ببینند.

آری ارتشان ایستاده اند‌؛ و هستند در هر صحنه ای وآماده اند برای جان فداییدر راه رهبری و وطن؛ ارتشیان شیر مردان دلاور؛ کشور را از لوس بدخواهان حفظ و هرگونه تحرک برای ایجاد ناامنی در کشور را در نطفه خفه می کنند،

آنان می شکنند دستی را که بخواهد به کشورمان دست درازی کند، و کور می کنند چشمی را که بخواهد نگاه چپی به خاک وطن داشته باشند، آنان به مولایشان علی مقتدا کرده اند.
 ارتش؛ بازوی آهنین انقلاب است که هرگونه نا امنی را با پتک خویش درهم می شکند، ارتشیان ایستاده اند تا ما با خیال راحت در سایه امنیت و به دور از آتشی که کشورهای خاورمیانه را در برگرفته و زبانه اش تا اروپا هم کشیده شده است، نفسی راحت بکشیم و زندگی کنیم.

آری مردمان کشورهای اروپایی هم در امنیت کامل نیستند، با وجود ناامنی که دور تا دور کشورمان را فرا گرفته و هر لحظه گروه هایی با نام ها و ایدئولوژی های مختلف سر برآورده و آتش کینه یشان را به سمت مردم هدف می گیرند و خونشان را به ناحق به زمین می ریزند،  ایران امن ترین جای دنیا است.

  ارتشیان همراه سپاهیان با وجود گستردگی  آتش تفرقه و دشمنی امنیت کشورمان را کاملا  تامین کرده، که این  دشمنان نتوانسته اند ترقه ای را در کشورمان آتش زدند، و رویای آشوب در ایران را به گور برده اند.

ارتشیان؛ ایستاده اند تا ایران بماند و گوش به فرمان رهبرشان ایستاده اند تا با ندای فرمانده یشان جان فدایی کنند برای دین و وطن؛ در مسیر چهل ساله ی انقلاب هنوز انقلابی مانده اند، ارتشیان ؛ ایستاده اند تا ایران، ایران بماند 

به قلم حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار