رئیس هیات هاکی استان کرمانشاه گفت: محسن بهلولی(ورزشکار) و مسعود بهلولی(‌مربی) به عنوان نمایندگان استان کرمانشاه در تیم ملی هاکی عازم مسابقات جام ملت‌های آسیا می‌شوند.
کد خبر: ۴۰۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 16 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،جواد رضایی‌تبار ، اظهار داشت: هفتمین دوره رقابت‌های هاکی جام ملت‌های آسیا پنجم تا هشتم اردیبهشت‌ماه جاری به میزبانی قطر و در شهر دوحه برگزار می‌شود.

رئیس هیات هاکی استان کرمانشاه ادامه داد: تیم ملی هاکی ایران خود را برای حضور در این دوره از مسابقات که حکم انتخابی رقابت‌های جام جهانی‌ 2018‌(به میزبانی آلمان‌) را دارد، کاملا آماده کرده است.

وی به اهمیت و حساسیت بالای این دوره از رقابت‌ها اشاره و بیان کرد: دو سهمیه برای قاره آسیا برای حضور در مسابقات جام جهانی آلمان در نظر گرفته شده است، بنابراین تیم‌های فینالیست جام ملت‌ها، مجوز حضور در جام جهانی را پیدا می‌کنند.

این مسؤول با بیان اینکه تیم ملی هاکی ایران در گروه نخست مسابقات با تیم‌های مالزی، عمان و قطر هم‌گروه شده است، تصریح کرد: محسن بهلولی به عنوان ورزشکار و مسعود بهلولی نیز به عنوان مربی از استان کرمانشاه در تیم ملی، عازم مسابقات جام ملت‌های آسیا می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار