رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه بااشاره به کاهش ورودی پرونده‌های کیفری به دادسراهای استان گفت: پیش بینی می‌شود امسال ورودی این پرونده ها به کمتر از ۸۰ هزار فقره برسد.
کد خبر: ۴۰۸۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 16 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،محمدرضا عدالتخواه اظهار داشت: سال گذشته ۲۲۷ هزار و ۶۹۸ فقره ورودی پرونده به دستگاه قضایی استان داشتیم و از این تعداد ۲۳۲ هزار و ۴۳۶ فقره مورد رسیدگی قرار گرفت و مختومه شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به عملکرد مثبت دادگستری استان افزود: سال گذشته در بحث پرونده های قتل ۵۶ مورد به مصالحه ختم شد.

عدالتخواه با بیان اینکه پیش بینی می‌شود ورودی پرونده های کیفری به دادسرا در استان طی امسال به کمتر از ۸۰ هزار فقره برسد، افزود: یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب استفاده از مجازات های جایگزین حبس است.

وی با بیان اینکه رفتار و منش قضات باید در جایگاه خود حفظ شود، گفت: اتقان آراء و رعایت عدالت در ارجاع پرونده از جمله موارد مورد تاکید است.

عدالتخواه بر توجه به تقوا و پرهیزکاری تأکید کرد و گفت: در سال گذشته ۸۸ هزار و ۳۸۰ فقره پرونده ورودی شوراهای حل اختلاف بود که از این تعداد   ۱۴ هزار فقره به مصالحه انجامید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار