با حضور دکتر ایازی ،معاون اجتماعی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و هیات همراه ،جمعی از مقامات استانی معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رسما افتتاح گردید.
کد خبر: ۴۰۷۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ 15 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک ،دکتر ایازی در نشست مشترکی که متعاقب افتتاح معاونت اجتماعی با  اعضای سازمان های مردم نهاد و برخی از خیرین شاخص استان برگزار شد ، بر استفاده هر چه بیشتر از پتانسیل های درونی سطح استان و طراحی الگویی بومی به منظور جلب مشارکت و جهت دهی هرچه موثر تر فعالیت ها ی آحاد جامعه در امر سلامت تاکید کرد. 

وی با تاکیدبر این نکته امروزه در سطح دنیا ، کشورهایی در امر سلامت موفق تر هستند ، که هر چه بیشتر سلامت و سلامتی را به امری همگانی تبدیل نموده اند ،گفت:" خوشبختانه سطح تمایل عمومی به مشارکت در استانکرمانشاه قابل توجه است و این استان از دیر باز جایگاه ویژه‌ای به خصوص در امر خیر و وقف داشته است ".

وی ضمن ابراز رضایت از برپایی معاونت اجتماعی در ساختار رسمی اداری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ،از آن به مثابه مجرا و ابزاری کارآمد در امر فرهنگ سازی عمومی و جذب 
انواع حمایت ها و مشارکت های اجتماعی یاد کرد. 

در این نشست اعضای سمن های فعال سطح استان نیز بر برخی از کمبود های موجود استان و موانع و مشکلات قانونی دست و پا گیر در امر مشارکت یاد کرده و خواستار رفع آنها شدند. آن ها هم چنین با اشاره به دوران دفاع مقدس و نقش استان کرمانشاه در آن ، خواستار نگاه ویژه ی دولت و سایر نهادهای تصمیم گیری به استان کرمانشاه شدند. 

دکتر الماسی معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی نیز در این جلسه ، ضمن ارایه گزارش مختصری از اقدامات صورت پذیرفته ، پتانسیل و ظرفیت حمایت های عمومی  در سطح استان به ویژه در حوزه ی خیرین را قابل توجه دانست. 

گفتنی است بازدید از محل معاونت و آشنایی با کارشناسان این حوزه، هم چنین بازدید از برخی طرح ها و پروژه های در دست اقدام خیرین از دیگر برنامه های انجام پذیرفته هم زمان با 
افتتاح معاونت بود که طی آن دکتر ایازی و دکتر نصیری ، مدیر کل امور خیرین وزارت بهداشت، پروفسور الماسی معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از همراه سرای در حال ساخت بیماران در مرکز آموزشی ، درمانی دکتر محمد کرمانشاهی که توسط برخی از خیرین نیک اندیش کرمانشاه در حال ساخت است دیدن کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار