امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر هوشیاری مسئولان برای خنثی کردن توطئه های دشمنان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از رشد و پیشرفت های ایران اسلامی در زمینه های مختلف ناراحت و عصبانی هستند و از این رو همه باید برای حفظ اقتدار کشور تلاش کنیم.
کد خبر: ۴۰۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 15 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه کرمانشاه، الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمن درصدد القای تفکر ناتوانی به کشور است، افزود: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب که در جمع فرماندهان نظامی فرمودند دشمنان به دنبال القای این هستند که بگویند نظام اسلامی توانایی اداره کشور را ندارند.

او همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد سبک زندگی اسلامی از مسئولان خواست سبک زندگی اسلامی داشته باشند.

وی یادآوری کرد که در نظام اسلامی همه رفتارها باید مبتنی بر احکام دین مبین اسلام باشد و احکام اسلامی در همه شئونات زندگی باید پیاده شود.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه خطبه های این هفته نماز جمعه به تلاش مسئولان برای رفع بیکاری و رونق اقتصادی در جامعه تاکید کرد و گفت: در استانی مانند کرمانشاه نباید این حجم 
بیکاری داشته باشیم.

آیت الله علما به سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال نیز اشاره کرد و افزود: توجه جدی به مقوله تولید می تواند اشتغال را نیز به دنبال داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، بر تقوای الهی در میان مسلمانان نیز تاکید کرد و گفت: انسان از زمان و لحظه مرگ خود اطلاعی ندارد و از این رو همیشه باید آمادگی سفر به آخرت 
را داشته باشد.

او همچنین به روز ارتش و نیروی زمینی نیز اشاره کرد و افزود: ارتش جمهوری اسلامی امروز در اوج اقتدار است و از مرزهای ایران اسلامی با اقتدار و قدرت دفاع می کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار