اولین دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهدا سرپل ذهاب با اعتبار دو‌میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان و زیر بنای ۱۹۴ متر مربع و اعتبار چهار میلیارد تومان توسط وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.
کد خبر: ۴۰۷۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 14 April 2017
  به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ،حسین کریم امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولین دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهدا ی«شهرستان سرپل ذهاب » است ، که با مرکزیت سرپل ذهاب شهرستان های قصرشیرین و گیلانغرب را برای ارایه خدمات پوشش می دهد.

وی خاطر نشان کرد: در راستای طرح تحول نظام سلامت یک  دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان دکتر چمران  شهرستان کنگاور، نیز دستور خریداری آن داده شده و آمده وهمچنین برای بیمارستان شهرستان های سنقرو کلیایی، جوانرود و بیمارستان طالقانی و امام خمینی شهر کرمانشاه نیز خریداری شده است.

این مسئول اظهارداشت: یک دستگاه  «MRI» برای بیمارستان فارابی کرمانشاه، و یک دستگاه دیگر برای بیمارستان امام خمینی شهرستان اسلام‌آباد غرب قرار است خریداری و به کار گرفته شود‌و یک‌دستگاه آنژیو گرافی نیز برای بیمارستان قلب و عروق امام علی(ع) کرمانشاه خریداری و به کار گرفته می شود.

کریم تصریح کرد: دستگاه سی تی اسکن در اسلام آباد غرب ،سنقر ، کنگاور و جوانرودبا مرکزیت این شهرستان ها به بیماران خدمت ارایه می دهد و مرکز سی تی اسکن با مرکزیت شهرستان سرپل ذهاب نیز  مراجعه کنندگان شهرستان قصرشیرین و گیلانفرب را پوشش و به آنان خدمت رسانی می کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار