رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دولت یازدهم تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات 29 اردیبهشت ماه به کار گرفته گفت: در این راستا استانداری کرمانشاه نیز در زمینه برگزاری انتخابات، همکاری های لازم را به خوبی صورت داده است.
کد خبر: ۴۰۴۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 09 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا، حسن سلیمانی با بیان اینکه 163 نفر در هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند، گفت: ارائه خدمات تا پایان فرآیند انتخابات ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: 22 اردیبهشت اسامی نامزدهای تائید صلاحیت شده برای حضور در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به در دست بررسی بودن کار بررسی صلاحیت نامزدهای حضور در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط هیأت های اجرایی افزود: هیأت‌های 
اجرایی موظفند در باره داوطلبان از مراجع مربوطه استعلام بگیرند و بررسی های لازم را انجام دهند.

سلیمانی با بیان اینکه از 17 تا 21 اردیبهشت ماه نیز دوباره اعتراض به رد صلاحیت افراد بررسی می‌شود، گفت: از 22 اردیبهشت نیز کار تایید صلاحیت نامزدها به اتمام می‌رسد.

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: آنچه در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی توسط هیات‌های اجرایی مورد 
توجه قرار می‌گیرد پاسخ استعلام از مراجع چهارگانه است و نظر این مراجع از نظر هیات نظارت برای تعیین صلاحیت‌ها، حجت است.

وی یادآور شد: براساس آمارهای رسمی 9 هزار و 794 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمانشاه ثبت‌ نام کرده‌اند.

سلیمانی همچنین با بیان اینکه استفاده از امکانات دولتی برای انجام وظایف هیات‌های نظارت مجاز است، تاکید کرد: باید مراقب بود که از این امکانات برای تبلیغات استفاده نشود.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه در خصوص خرید و فروش رای نیز گفت: خرید و فروش رای به طور قطع جرم محسوب می شود و هیات‌های نظارت بر انتخابات باید در این زمینه نظارت کامل داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار