دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ویژه دادستانی این استان با هدف آرامش و امنیت شهروندان و مسافران نوروزی، گفت: دستگاه قضایی در انجام وظایف خود مصمم است و بدون مسامحه‌کاری برخورد قانونی می‌کند.
کد خبر: ۴۰۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 30 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس ،محمد‌حسین صادقی با اشاره به اجرای طرح ویژه دادستانی این استان با هدف آرامش و امنیت شهروندان و مسافران نوروزی، اظهار 

داشت: بیش از 900 نفر از معتادان متجاهر و کارت‌خواب به همت نیروی انتظامی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد‌مخدر، جمع‌آوری و در مراکز پیش‌بینی شده اسکان داده شدند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه میزان قابل‌توجهی از سرقت‌های خرد توسط افراد مذکور انجام می‌شود،گفت: کودکان‌ متکدی که در سطح شهر(ترمینال‌هایمسافر‌بری، پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و...) پراکنده بودند، ساماندهی و در مراکز ویژه مستقر شدند.

وی با اشاره به ممنوعیت مرخصی سارقان در ایام نوروز، ادامه داد: این افراد تا پایان تعطیلات اجازه خروج از زندان را ندارند.

صادقی تصریح کرد: گشت‌های ویژه‌ای در استان وظایف خاصی را برای حفاظت از منابع‌طبیعی و اموال عمومی بر‌عهده دارند تا مشکل و فرصتی برای سوءاستفاده‌کنندگان در این زمینه به‌وجود نیاید.

این مسؤول به افرادی که قصد انجام رفتارهای مجرمانه دارند هشدار داد که دستگاه قضایی در انجام وظایف خود مصمم است و بدون مسامحه‌کاری برخورد قانونی می‌کند.

صادقی با بیان اینکه برخوردهای قانونی دستگاه قضایی برای مجرمان پشیمان‌کننده است، تاکید کرد: واکنش‌های قضایی بسیار سخت است، لذا همگان در چارچوب قانون رفتار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار