رئیس و اعضای هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه از روند آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات در فرمانداری کرمانشاه بازدید کردند.
کد خبر: ۳۹۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 26 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه حسن سلیمانی رئیس و  احمد صفری و شهاب نادری اعضای هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه از روند آخرین روز ثبت نام داوطلبان حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری کرمانشاه بازدید کردند.

در این بازدید رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه با قدردانی از دست اندرکاران حوزه انتخابات خاطرنشان کرد : همه عوامل اجرایی و نظارتی تلاش می کنند تا در روز 29 اردیبهشت ماه انتخاباتی پرشور و سالم را برگزار کنند.

سلیمانی افزود: هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه هم بر اساس وظیفه ذاتی خود و در چارچوب قانون به وظایف خود عمل خواهد کرد.

وی همچنین جایگاه شوراهای شهر و روستا و نقش آنان در مدیریت شهرها و روستاها را مهم ارزیابی کرد.

در این بازدید فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه با تشریح بخشی هایی از عملکرد فرمانداری کرمانشاه در زمینه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خاطرنشان کرد: اهتمام ویژه‌ای برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در کرمانشاه وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار