آخرین وضعیت جوی و راه های استان
ظهر امروز و به علت لغزندگی جاده ، در محور سرفاریاب به جوخانه ، در شهرستان چرام یک دستگاه پژو 405 بر اثر لغزندگی جاده و عدم توانایی در کنترل خودرو توسط راننده ، از مسیر منحرف و دچار سانحه شد.
کد خبر: ۳۹۸۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴ 24 March 2017
همانگونه که پیش بینی شده بود ، سامانه بارشی فعالی که از روز گذشته وارد جو استان شده بود ، همچنان در حال فعالیت است و به گفته ی کارشناسان ، این سامانه همچنان و به تناوب و شدت و ضعف ، مناطق مختلف استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
بارش ها همچنان ادامه خواهد داشت
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بنا بر اخطاریه شماره 2 امروز جمعه از طرف سازمان هواشناسی ، فعالیت این سامانه طی امشب تاصبح و همچنین طی ساعاتی از فردا شنبه با توجه به وارد شدن شاخه های قدرتمند سامانه بارشی ادامه خواهد داشت و به احتمال قوی باید منتظر رعد و برق های شدید و طوفان های تندری در بیشتر نقاط استان بود ، لذا با توجه به خطر جدی احتمال وقوع سیل و رعدبرق های شدید و تگرگ ، توصیه شده است حتما دستگاهای امداد رسان امادگی کامل جهت مقابله با حوادث احتمالی را داشته باشند ، همچنین توصیه میشود امشب در استان هیچ مسافری در فضای باز سکونت نکند .
آخرین آمار بارش ها
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی میزان بارش های اخیر استان تا ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز به این شرح گزارش شده است:لنده 49 میلی متر ، جاورده 44 میلی متر ، قلعه رییسی 41 میلی متر ، قلعه دختر 37 میلی متر ، لیکک 30 میلی متر ، چرام 27 میلی متر ، سرفاریاب 26 میلی متر ، سی سخت 19 میلی متر ، دهدشت 18میلی متر ، یاسوج12 میلی متر ، دوگنبدان 11 میلی متر ، امامزاده جعفر 10میلی متر.
لغزندگی جاده ها و تصادفات
با توجه به بارش های اخیر بیشتر جاده های استان لغزنده هستند و تردد در این جاده ها نیاز به حوصله و دقت فراوانی دارد و با توجه به کوهستانی بودن اکثر جاده های استان ، رانندگی نیاز به حوصله فراوانی دارد.
 
 هشدار وقوع رعد و برق و های شدید/لغزندگی جاده ها و تصادف منجر به فوت + تصویر
 
ظهر امروز و به علت لغزندگی جاده ، در محور سرفاریاب به جوخانه ، در شهرستان چرام یک دستگاه پژو 405 بر اثر لغزندگی جاده و عدم توانایی در کنترل خودرو توسط راننده ، از مسیر منحرف و دچار سانحه شد که خوشبختانه دو سرنشین آن که گویا آشنایی چندانی با وضعیت جاده نداشته اند ، جراحت چندانی برنداشته اند.
تصادف منجر به فوت
فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت که تصادف رانندگی در جاده ارتباطی دهدشت - سرفاریاب یک کشته و سه زخمی برجای گذاشت.
اسفندیار تباشیر روز جمعه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این سانحه رانندگی ساعت 9 و 30 دقیقه شب گذشته (پنجشنبه )در کیلومتر 100 جاده ارتباطی دهدشت - سرفاریاب رخ داد.
 
 هشدار وقوع رعد و برق و های شدید/لغزندگی جاده ها و تصادف منجر به فوت + تصویر

وی افزود که در این حادثه رانندگی بر اثر برخورد 2 دستگاه خودروی پراید با یکدیگر یک نفر کشته و سه نفر نیز مصدوم شدند.
سرهنگ تباشیر بیان کرد: سرنشین یکی از این خودروها جان خود را از دست داد و سه مصدوم نیز به مراکز بهداشتی و درمانی انتقال یافتند.
وی عنوان کرد که دلیل وقوع این سانحه رانندگی انحراف به چپ یکی از خودروهای پراید بوده است.
سرهنگ تباشیر ابراز داشت: به رانندگان توصیه می شود با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه پرهیز از سبقت و سرعت غیرمجاز و همچنین توجه به جلو، رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از رانندگی هنگام خواب ‌آلودگی سفر ایمن و بی‌ خطری را برای خود و سرنشینان خودرو فراهم کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار