بارش باران در اسلام‌آباد غرب منجر به ریزش گل و لای بر سقف غرفه فروش البسه شد که شایسته است مسؤولان امر با توجه به بازار سال نو نسبت به ایمن‌سازی مکان مذکور اقدام کنند.
کد خبر: ۳۹۸۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 24 March 2017
به گزارش خبرگزاریتابناک به نقل از فارس، بازش باران طی روزهای اخیر در استان کرمانشاه خوشحالی مردم را به‌دنبال داشته است و البته از سویی نیز موجب وقوع حوادثی از 
جمله آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن آب در خیابان‌ها و تجمع آب در برخی از منازل شهروندان، ریزش سنگ در جاده، تخریب برخی اماکن، لغزندگی جاده‌ها و... شده است.

بارش باران در شهرستان اسلام‌آباد غرب منجر به ریزش سنگ و گل و لای بر سقف یک غرفه فروش البسه شد که به‌دنبال این حادثه، این محل تخلیه و شرایط کسب و کار برای افراد شاغل در آن با محدودیت و صعوبت مواجه شده است.

براساس گزارش فارس، تپه موسوم به چقاگاوانه در مجاورت یک فضای باز قرار دارد که گاراژ علی‌مددی نام دارد و بارش باران موجب سرازیر شدن گل و لای، سیلاب و سنگلاخ بر 
سقف غرفه‌هایی شده که برای ساماندهی دست‌فروشان این شهرستان به‌صورت داربست دایر شده است.

شرایط قرارگیری تپه مذکور طوری است که در مجاورت غرفه‌های برپا شده قرار دارد و ارتفاع آن بر محل یاد شده مسلط است و تداوم بارش‌ها ممکن است موجب ریزش مجدد سنگلاخ و 
سیلاب بر سقف سایر غرفه‌ها شده و منجر به وقوع حادثه‌ای تلخ شود که به همین دلیل متولیان امر نسبت به ساماندهی مناسب این غرفه‌ها باید با جدیت وارد عمل شوند.

غرفه‌های این بازارچه موقت به افراد اجاره داده شده است و کسبه این مکان با توجه به احتمال ریزش مجدد گل و لای، اقدام به تخلیه تعدادی از غرفه‌ها کرده‌اند که شایسته است مسؤولان امر با توجه به بازار سال نو و رونق خرید و افزایش تقاضای مشتریان، نسبت به اقدام موثر و فوری برای ایمن‌سازی مکان مذکر اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار