مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه از توزیع بسته معیشتی شامل پوشاک و مواد غذایی در بین نیازمندان مناطق محروم و روستاهای استان کرمانشاه طی ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۳۹۸۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴ 24 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،منصور فتاحی با اشاره به خدمت‌رسانی به نیازمندان منطقه ملاحسینی شهر کرمانشاه، اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای ارائه خدمت به افراد نیازمند در مناطق محروم انجام گرفته و تاکنون اقداماتی در این خصوص در روستاهای سرفیروزآباد، شهرستان‌های سنقروکلیایی و سرپل‌ذهاب در ایام نوروز صورت پذیرفته است.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: در روز نخست فروردین ماه جاری بیش از 300 بسته معیشتی شامل پوشاک و مواد غذایی بین نیازمندان در محروم و روستاهای استان کرمانشاه توزیع شد.

فتاحی با اشاره به اینکه توسط بسیجیان و متولیان اردوهای جهادی استان در روزهای دوم و سوم فروردین ماه جاری بنا به نیاز منطقه ملاحسینی شهر کرمانشاه از خانواده‌های نیازمند این محله سرکشی شد، عنوان کرد: کمک‌رسانی به خانواده‌های نیازمند با توزیع اقلامی از قبیل پوشاک و مواد غذایی در قالب بسته‌های حمایتی انجام گرفت.

وی از خدمت‌رسانی 440 نفر ازبسیجیان استان کرمانشاه و 500 نفر از بسیجیان شهرهای البرز، تهران و اسلام‌شهر به نیازمندان استان کرمانشاه خبر داد و گفت: جهادگران اردوهای جهادی فعالیت خود را در قالب انجام خدمات عمرانی و توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان مناطق محروم ارائه کردند.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: خدمات بسیج سازندگی استان کرمانشاه تا دوازدهم فروردین ماه جاری توسط دست‌اندرکاران اردوهای جهادی همچنان به نیازمندان در مناطق محروم این استان ادامه دارد.فتاحی تاکید کرد: یکی از دغدغه‌های مهم در بسیج سازندگی، تامین نیازهای معیشتی، مسکن، اشتغال و امکانات رفاهی برای نیازمندان در مناطق محروم است که این مهم در اولویت کاری متولیان مربوطه در این سازمان قرار گرفته است و در همه فصول سال خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند و آسیب‌پذیراستان انجام می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار