اکبر آزادی در گفتگو با تابناک:
مسئول واحد آموزش اورژانس استان کرمانشاه گفت:کلیه مرخصی پرسنل تا پایان طرح امداد نوروزی لغو شده و 340نیرو ،و 54 پایگاه شهری و جاده ای و یک پایگاه اورژانس هوایی دراین طرح در حالت آماده باش هستند.
کد خبر: ۳۹۸۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۵ 24 March 2017
 اکبر آزادی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهار داشت: جلسات متعدد با مسئولان پایگاه های استان و شهرستان کرمانشاه و سایر سازمانهای امدادی در اجرای این طرح برگزارشد. 

وی خاطر نشان کرد:تجهیز پایگاه های شهری، مخصوصا جاده ای به ملزومات لازم همچنین راه اندازی و تحویل آمبولانس های بنز اسپرینتر * 315* به اکثر پایگاه ها وسرویس 100دستگاه آمبولانس در دستور کار قرار گرفت. 

  مسئول واحد آموزش اورژانس استان کرمانشاه اظهار داشت:در محل پایگاه های جاده ای بنر نصب شده و با تشکیل تیم بازرسی فوریت های پزشکی که هر روز از پایگاه های استان بازدید می کنند.

 آزادی بیان کرد:  تیم بازرسی دانشگاه متشکل از نمایندگان معاونان دانشگاه و پرسنل فوریت های پزشکی و بازدید هرروزه از بیمارستانها و مراکز بهداشتی درمانی،برای خدمت رسانی به مراجعه کنندگان تشکیل شده است.

او به ایجاد سه کمپ نوروزی بصورت 24  ساعته در ورودی شهر کرمانشاه * میدان آزادگان* اشاره کرد و تصریح کرد: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس جهت پوشش امدادی حوادث احتمالی محور مواصلاتی کرمانشاه همدان و کمربندی شرقی در این محل مستقر شده است.

 این مسئول خاطر نشان کرد: آمبولانس های پایگاه های جاده ای درحاشیه جاده ها  به خاطر امداد رسانی سریع، به موقع و امنیت خاطر مسافران  به صورت 24 ساعته  ستادهدایت واطلاع رسانی جهت پذیرش وجابجایی سریع مصدومان احتمالی، مستقر شده اند.

آزادی با اشاره به فعالیت واحد EOC ( اتاق عملیات بحران) بصورت 24 ساعته، عنوان کرد: مدیریت حوادث ویژه و ارسال پیامک حوادث ویژه به اتاق عملیات بحران کشور و مسئولان استانی درکوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

مسئول  واحد آموزش اورژانس استان کرمانشاه اظهار داشت: مستندسازی از خدمات اورژانس و ارسال به استودیو سلامت وزارتخانه از دیگر برنامه های این طرح بوده که مسافران در صورت نیاز به خدمات اورژانس به با روابط عمومی سازمان اورژانس به شماره  * ۱۱۵* کرمانشاه  تماس بگیرند.
گفتگو از حدیث جمشیدی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار