مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از حضور 15 هزار زائر و مسافر نوروزی در بقاع متبرکه کرمانشاه در لحظه تحویل سال خبر داد.
کد خبر: ۳۹۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 23 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،حجت‌الاسلام آیت‌الله عباسیان اظهار داشت: طرح نوروزی آرامش بهاری طی این چند سال در بقاع متبرکه کشور و هم‌زمان در استان کرمانشاه برگزار شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در مبحث حضور زائران و مسافران که در ایام عید نوروز از مراکز فرهنگی همچون بقاع متبرکه استان بازدید می‌کنند، در واقع این اماکن مقدس را به‌عنوان یکی از مقاصد گردشگری خود انتخاب کرده‌اند و به همین دلیل ما به‌عنوان متولیان امر باید برای اجرای برنامه‌های متنوع در بقاع متبرکه هر چه بیشتر تلاش کنیم.

این مسؤول یادآور شد: امسال با توجه به برنامه‌ریزی‌های منسجم از سوی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در 21 بقع متبرکه مراسم تحویل سال برگزار شد که در این راستا 
15 هزار نفر از زائران و مسافران نوروز در لحظه تحویل سال در این بقاع متبرکه حضور داشتند و مورد پذیرایی قرار گرفتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح آرامش بهاری از 28 اسفندماه سال قبل شروع شده و تا 16 فرودین سال 96 ادامه دارد، اظهار داشت: در اغلب امامزاده‌ها 

غرفه‌های فرهنگی احداث شده و برگزاری نماز جماعت، ارائه خدمات‌رسانی رفاهی، برنامه‌های ویژه فرهنگی، حضور سخنران و مبلغان دینی و... در دستورکار قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار