رضا گودینی در گفتگو با تابناک:
عضو شورای اسلامی شهر گودین گفت: معظم له در سخنان خود بارها از اقتصاد ایران در منطقه سخنانی گفتند و این نشان می دهد که دغدغه اصلی ایشان ارتقا و توسعه اقتصادی جمهوری اسلامی و ایجاد اشتغال برای جوانان است.
کد خبر: ۳۹۷۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 21 March 2017

مهندس رضا گودینی، عضو شورای اسلامی شهر گودین در گفت وگو با خبرنگار تابناک در کرمانشاه در تفسیر سخنان امروز مقام معظم رهبری در آغاز سال جدید گفت: مقام معظم رهبری درایت و تفسیر منطقه ای و جهانی خوبی نسبت اوضاع اقتصادی، سیاسی و اجتماعی دارند.

این عضو شورای اسلامی شهر گودین افزود: معظم له در سخنان خود بارها از اقتصاد ایران در منطقه سخنانی گفتند و این نشان می دهد که دغدغه اصلی ایشان ارتقا و توسعه اقتصادی جمهوری اسلامی و ایجاد اشتغال برای جوانان است.

گودینی با اشاره به اینکه وجود اینگونه سیاستمداران در هر کشوری غنیمتی بس عظیم محسوب می شوند، گفت: رهبر معظم انقلاب در گوشه ای از فرمایشات خود به ضریب بالای امنیت در کشور اشاره داشتند و فرمودند که این امنیت کنونی مرهون هشت سال دفاع مقدس و نیز اشراف کامل نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی بر اوضاع منطقه و جهان دارد.

این عضو شورای اسلامی شهر گودین با اشاره به اینکه اقتصاد، سیاست و فرهنگ ایران اسلامی امروز مورد شبیخون دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب قرار گرفته است، گفت: بی شک تا زمانی که به فرموده امام راحل پشتیبان ولایت فقیه باشیم به این مملکت آسیبی نخواهد رسید.

گودینی در ادامه گفت: امروز امام خامنه ای در سخنان خود به کرار به مسایل اقتصادی کشور و اقتصاد مقاومتی اشاره داشتند و فرمودند که اقتصاد مقاومتی آنطور که فکر می کردیم پیش نرفت، لذا امسال را سال "اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال" نامگذاری می کنیم.

این عضو شورای شهر گودین تاکید کرد: از سخنان معظم له اینگونه درک می شود که ایشان ایحاد اشتغال برای جوانان این کشور را از واجبات می دانند، لذا این دغدغه ولایت مطلقه فقیه بارقه ای از امید در دل جوانان این مرز و خاک دمیده است.

این کارشناس مسایل شهری در ادامه گفت: هنگامی که مقام عظمای ولایت بر اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال تاکید دارند، بر مسئولان اقتصادی فرض است که این دستور ولی امر مسلمین را به دیده منت قبول کنند و ایران را به جایگاه واقعی خود برسانند.
گفتگو از مهراین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار