فضل الله رنجبر در گفتگو با تابناک:
فرماندار کرمانشاه گفت:مدیران با تمام توان در جهت ارایه خدمات بهتر به مردم تلاش کرده ونتیجه آن به ثمر رسیدن طرح های عمرانی موثر در توسعه ی شهری در آینده نزدیک خواهد بود.
کد خبر: ۳۹۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۲ 21 March 2017
فضل الله رنجبر امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهار داشت: در جلسه ها و کمیسیون های مختلف امورات سطح شهر و روستایی را پیگیری کرده ایم که در این زمینه به توفیقاتی مطلوبی رسیده ایم.

وی با بیان اینکه به تعدادی از روستاها گاز رسانی صورت گرفت، افزود: قبل از روی کار آمدن دولت * تدبیر و امید*  فقط به ۳۱ تا ۳۵ روستا گاز رسانی شده بود، که با تلاش همکاران در سال ۹۵ بالغ بر ۱۵۰ روستا گاز رسانی شده اند.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: نزدیک به ۲۰۰ روستا در حال گاز رسانی بوده ، که تا پایان سال  جاری گاز رسانی به روستاهای در دست اقدام تمام می شود یا در تعدادی دیگر از روستاها  گاز منازل روشن می شود.

رنجبر به ترمیم شکستگی  لوله های آب  روستایی به عنوان یک مشکل برای روستاییان  هم اشاره کرد و افزود: در سال ۹۵ با پیگیری مدیران در هربخش روستایی اکیب های تعمیراتی برای پاسخ گویی به نیازهای آنان ایجاد که در این زمینه نیز توفیقات قابل قبولی حاصل شده است.

وی تصریح کرد: حوزه عمران روستایی مورد توجه خاص دولت* تدبیر و امید* بوده که نزدیک به یک هزارو ۳۷۴ روستا در شهرستان کرمانشاه اقدامات موثری توسط بخشدارهای ما در این حوزه صورت گرفت.

 رنجبر با اشاره به افزایش دو برابری دهیاری ها، خاطرنشان کرد: ما شاهد افزایش بخشی از دهیاری ها در سال ۹۴ و ۹۳ بوده ایم که در حوزه ی خدمات رسانی و رسیدگی به مشکلات اهالی همکاران ما اقدامات خوبی انجام داده اند.

 او گفت:  با وجود کش و قوس های بین شورای شهر و شهرداری، اما در سال ۹۵ در حوزه ی  مدیریت شهری شهرداری کرمانشاه ثبات ایجاد شد که توفیقات خوبی در جهت ارایه پیشنهاد پروژه های عمرانی شهر کرمانشاه به دست آمد،از جمله شروع ساماندهی عملیات اجرایی در ماه های پایانی سال، محور همدان- کرمانشاه، پروژه ی عملیات اجرایی پارک ۲۰۰ هکتاری در جنوب شهر کرمانشاه با عنوان * پارک سراب قنبر* کرمانشاه، با حمایت استاندار بوده است.

رنجبر گفت: عملیات تکمیلی رو‌گذر * ده مجنون * سرعت گرفته و اکنون کارگران مشغول عملیات اجرایی آن هستند، که با انعقاد تفاهم نامه ی شهرداری ، شورای شهر با سپاه پس از تایید در فرمانداری، شهرداری مصوبه آنرا اجرا کرد و  مشکل تردد ماشین ها در راست گرد ورودی * شهرک  الهیه * حل شد.

این مدیر ارشد اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که مردم از آن رنج می برند مسئله ی اصلاح هندسی در  میدان *  امام حسین (ع )  * بوده که در این حوزه تفاهم نامه بسیاری خوبی با قرارگاه * خاتم الانبیا* سپاه پاسداران منعقد شد که منجر به کارهای خدماتی مفیدی برای شهر کرمانشاه، شده و خواهد شد.

رنجبر با اشاره به سرعت بالا در ساخت تونل * قطار شهری* کرمانشاه در دو جبهه، اظهارداشت: این تونل به سمت مسجد جامع ( چهار راه  اجاق)  با تلاش نیروها  در حال ساخت، است که به زعم بنده این خبرهای خوبی در حوزه ی عمران شهری و ترافیکی بوده که کارکنان در این زمینه خوب وارد عمل شده اند.

وی ادامه داد: در حوزه ترافیک شهری از جمله یک طرفه شدن برخی از خیابان ها و اصلاح برخی از آنها، اقدامات مناسبی بوده که صورت گرفته است و ارزیابی بنده این است که در انتهای پایانی سال، نسبت به دو سال گذشته تلاش معقولی در شهرستان کرمانشاه صورت گرفته است.

رنجبر به پروژه ی قطار کرمانشاه- ملایر ( راه آهن)  هم اشاره کرد و اظهار داشت: مردم نیز در این حوزه به زودی ثمره ی داشتن قطار کرمانشاه - ملایر ( راه  آهن) را خواهند دید.

او گفت:  ثمره عملیات هایی در زمینه ی ساماندهی طاق بستان، قره سو، تکیه معاون الملک و خدمات دیگر برای عموم مردم است، که در مجموع ارزیابی من از عملکرد شهرستان کرمانشاه در سال ۹۵ این است که در انتهای سال ما شاهد بهره برداری از کاروانسرای تاریخی* ماهیدشت* بوده ایم.

رنجبر در ادامه ی بهره برداری از کاروانسرای تاریخی * ماهیدشت* افزود: این کاروانسرا اکنون آماده ی پذیرایی و اسکان مهمانان نوروزی و زایران کربلای معلی است، ضمن اینکه ما مراقبت کرده ایم که در خدمت به مردم وقفه ای ایجاد نشود و هر جایی مشکل بود به خوبی توانستیم، مرتفع کنیم.
گفتگو از قهرمانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار