علی محمد بیگی در گفتگو با تابناک:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دالاهو با بیان اینکه سه مدرسه نظر گرفته شده است، گفت: دو مدرسه در کرند و یک مدرسه دیگر در ریجاب با ظرفیت نزدیک به 20 کلاس با تجهیزات کامل برای اسکان در اختیار مهمانان نوروزی اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی می گذاریم.
کد خبر: ۳۹۷۲۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 20 March 2017
علی محمد بیگی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهار داشت:  پذیرش مهمانان نوروزی از ۲۵ اسفندماه سال جاری شروع و تا ۱۳ فروردین ماه سال آینده، ادامه دارد که بیست کلاس در سه مدرسه برای اسکان مهمانان در نظر گرفته ایم.

وی با اشاره به اینکه  در هر مدرسه یک نفر سریدار و یک نفر کادر رسمی اداره در محل اداره به عنوان شیفت در طول ایام تعطیل در اداره می باشد، افزود: هر یک  اتاق ها مجهز به موکت، یخچال و پتو می باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دالاهو تصریح کرد:  متاسفانه در  شهرستان  دالاهو  خانه معلم برای پذیرش و اسکان همکاران نداریم، که ما برای اسکان مهمانان سه مدرسه را به امکانات مورد نیاز آنان مجهز کرده  که  برای پذیرش، اولویت با فرهنگیان است.

محمد بیگی ادامه داد: هزینه اسکان  برای فرهنگیان  تا پنج نفر برای یک شب  18هزارتومان، که مازاد بر پنج نفر،  به تعداد هر نفر سه هزار تومان،  و برای مشاغل آزاد 51 هزار تومان برای پنج نفر و مازاد بر پنج نفر سه هزار تومان اضافه می شود.

وی در خاتمه عنوان کرد: سال گذشته هم حدود هزار نفر در مدارس محل اسکان شهرستان دالاهو اسکان داده شدند  که امسال نیز از ۲۵ اسفندماه پذیرش مهمانان نوروزی برای اسکان شروع و تا ۱۳ فروردین ماه سال آینده، ادامه دارد.

گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار