همایون کریمی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل جدید شهرک مسکن نور اسلام آباد غرب گفت: متاسفانه با استنکاف مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره از وظایف قانونی خود اعضای تعاونی شهرک نور در شهریور ماه شکایاتی را به دادستان شهرستان اسلام آباد غرب ارجاع داده اند.
کد خبر: ۳۹۶۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶ 19 March 2017
همایون کریمی امروز درگفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه اظهار، داشت: خوشبختانه دادستانی به عنوان مدعی العموم، خود به مشکلات مردم رسیدگی کرده  که با توجه به اوج شکایات و نارضایتی اعضای تعاونی از عملکرد هیئت مدیره این مرجع قضایی با صدور دستوری در مورخ ۱۰ شهریور 95دفتر تعاونی را پلمب کردند.

وی ادامه داد: سپس توسط اداره تعاون مقدمات انتخابات هیئت مدیره فراهم شد، که در اوایل دی ماه سال جاری اعضای تعاونی شهرک نور در انتخابات هیئت مدیره شرکت کرده و اعضای هیئت مدیره را مشخص کردند.

مدیر عامل جدید شهرک مسکن نور اسلام آباد غرب گفت:  پس از آن اعضای هیئت مدیره با اکثریت آرا اینجانب را به عنوان مدیرعامل جهت خدمتگزاری به اعضا انتخاب کردند، لازم به ذکر است پرونده مدیر عامل و هیئت مدیره قبلی در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

 کریمی تصریح کرد: پرونده مدیرعامل ما قبل از ه‍یئت مدیره  قبلی نیز  به دلیل تعدی و کوتاهی آن هیئت مدیره در دادگاه ویژه روحانیت مفتوح و در حال رسیدگی است. 

او با اشاره به مشکلات کنونی  اعضای تعاونی، تشریح کرد:می توان از مشکلاتی مربوط به تحویل واحدها، نداشتن آسانسور، مشکلات رفاهی، نواقص عمرانی و تکمیل نبودن پروژه، سود دوران مشارکت و مشکلات دیگر، نام برد.

کریمی با اشاره به رسیدگی همه ی عوامل مربوطه در خصوص رسیدگی به مشکلات پیش آمده، ادامه داد: از مجموعه دادستانی و ضابطین خاص و عام، تعاونی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، اطلاعات سپاه و سربازان گمنام امام زمان(عج)، مدیریت بانک های مسکن و توسعه تعاون، شهرداری اسلام آباد غرب، تشکر می کنم.
او در خاتمه تاکید کرد:  متعاقبا اطلاعات تکمیلی به اطلاع شهروندان خصوصا اعضای* شهرک تعاونی مسکن نور* اعلام خواهد شد.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار