معاون امور حمل و نقل و کنترل ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: شهرداری کرمانشاه در آستانه سال نو به منظور ارتقا فرهنگ ترافیک و براساس سنت‌های ایران اسلامی برنامه‌هایی را در سطح شهر اجرا می‌کند.
کد خبر: ۳۹۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 18 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس افشین لرزنگنه ، اظهار داشت: شهرداری کرمانشاه در آستانه سال نو به منظور ارتقا فرهنگ ترافیک و براساس سنت‌های ایران اسلامی برنامه‌هایی را در سطح شهر اجرا می‌کند.

معاون امور حمل و نقل و کنترل ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: آموزش‌هایی در تقاطع‌ها با موضوعات متعددی از جمله عدم توقف روی خطوط عابر پیاده، احترام به حقوق عابران و در 
مجموع رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با کمک گرفتن از فرهنگ‌ها و سنت‌های ایرانی و با استفاده از عروسک‌ها و حاجی فیروز، ارایه می‌شود.

وی به دفترچه راهنمایی و رانندگی در اختیار دانش‌آموزان در راستای ثبت تخلفات رانندگی والدین اشاره و بیان کرد: فرزندان تخلفات راهنمایی و رانندگی والدین را در دفترچه‌های مذکور ثبت می‌کنند و همانند یک پلیس در خودرو هستند.

این مسؤول با اشاره به تشکیل ستاد‌«نوروز بدون حادثه» در شهرداری کرمانشاه اشاره کرد و گفت: آسیب‌شناسی مجموعه خدمات شهری در سال‌های گذشته یکی از اولویت‌های ستاد در سال جاری بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار