فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: تمام نیروها در نوروز جهت برقراری هرچه بهتر نظم و امنیت بکارگیری می‌شوندو گردشگران می توانند با خیالی راحت به کرمانشاه سفر کنند.
کد خبر: ۳۹۶۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲ 18 March 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، سردار منوچهر امان‌اللهی با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های اصلی انتظامی استان بحث نوروز است، گفت: کرمانشاه استان گردشگر پذیری است و در همین راستا تمام نیروها و امکانات را بکارگیری می‌کنیم تا بتوانیم نوروزی همراه با آرامش و امنیت را برای مردم استان و میهمانان نوروزی رقم بزنیم.

وی افزود: در نوروز امسال چهار هزار نفر نیروی مستقیم در بحث انتظامی و ترافیکی استان حضور خواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در شهرها، پارک‌ها و بویژه تفرجگاه‌ها و نقاط آلوده شهر امسال گشت سواره و پیاده خواهیم داشت و از ظرفیت پلیس افتخاری نیز در این زمینه استفاده می‌شود.

امان اللهی تصریح کرد: در ایام نوروز جابجایی اثاثیه تنها با مجوز کلانتری خواهد بود و در غیراینصورت با مشاهده موارد اینچنینی برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از راه‌اندازی 40 ایستگاه پلیس در محدوده شهرها و تفرجگاه‌ها از 26 اسفندماه در جهت برقراری نظم و امنیت هرچه بیشتر خبر داد.

امان اللهی افزود: در بحث پلیس راه نیز 55 تیم محسوس و 20 تیم نامحسوس جاده‌های استان را در ایام نوروز پوشش می‌دهند و ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت ویژه رصد خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: نیروهای پلیس‌راه 66 نقطه حادثه‌خیز را پوشش می‌دهند و دوربین‌های کنترل سرعت نیز در شهرها و جاده‌های بطور دقیق موارد  تخلف را رصد خواهند کرد.

امان‌اللهی از جمع‌آوری تمامی معتادان متجاهر پیش از نوروز خبر داد  و افزود: کار  جمع آوری معتادان متجاهر با هماهنگی‌های صورت گرفته با دستگاه های مربوطه از امروز آغاز شده است و قطعا در ایام نوروز معتادی در شهر مشاهده نخواهد شد.

این مقام انتظامی افزود: در ایام نوروز همچنین مجرمین سابقه‌دار که مدت محکومیت خود را سپری کرده و آزاد هستند به شدت تحت کنترل و نظارت خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار