فرمانده انتظامی استان از کشف 150 کیلوگرم موادمخدر و دستگیری دو متهم در این زمینه خبر داد.
کد خبر: ۳۹۶۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 18 March 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر انتقال یک محموله موادمخدر به است کرمانشاه، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر وارد عمل شدند.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی محموله موردنظر پیش از توزیع در شهر کرمانشاه توقیف شد و دو متهم نیز در این زمینه دستگیر شدند، همچنین یک دستگاه خودروی ماکسیما نیز روانه پارکینگ شد.

مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان پیش از این سابقه کیفری نداشته اند، خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی متهمان 150 کیلوگرم تریاک که از استان بندرعباس به تهران و سپس کرمانشاه منتقل شده بود، کشف شد.

سردار امان اللهی ادامه داد: عوامل انتظامی در سال جاری نزدیک به هشت هزار نفر توزیع کننده موادمخدر را شناسایی و دستگیر کرده اند، تاکنون نیز بیش از دو هزار و 200 کیلوگرم موادمخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، سه درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: با همکاری دستگاه های مرتبط، دستگیری معتادان متجاهر به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است و طی یک ماه اخیر 580 نفر دستگیر و به مرکز نگهداری معتادان انتقال داده شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار