رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان پاوه از پلمب یک واحد قصابی بین راهی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹ 18 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه،  دکتر ارسلان حاتمی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان پاوه اظهار داشت: با توجه به بازرسی صورت گرفته از یک واحد قصابی واقع در محور سریاس _ پاوه، مشخص شد که این واحد اقدام به کشتار غیرمجاز کرده است.

این مقام مسئول افزود: پس از محرز شدن این تخلف برای کارشناسان شبکه دامپزشکی،  با اخذ مجوز قضایی و همکاری نیروی انتظامی و اداره اماکن این واحد پلمب شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان پاوه با اشاره به بازرسی های مستمر کارشناسان دامپزشکی این شهرستان،  خاطرنشان کرد: شبکه دامپزشکی تمام تلاش خود را برای حفظ سلامت غذایی شهروندان به کار خواهد گرفت و در این زمینه با متخلفان و عرضه کنندگان کشتار غیرمجاز به شدت برخورد خواهد کرد. 

وی همچنین تصریح کرد: شهروندان و مسافران نوروزی حتما در خرید گوشت دقت کنند که ممهور به مهر دامپزشکی باشد و گوشت قرمز،  گوشت سفید،  ماهی و تخم مرغ مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و مجاز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند. 

دکتر حاتمی با تاکید بر اهمیت همکاری مردم در خصوص گزارش تخلفات با شبکه دامپزشکی،  بیان داشت: شماره تماس 1512 و سامانه پیامکی 100010001512 اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه همواره آماده دریافت گزارشات، انتقادات و پیشنهادات مردمی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار