نویسنده کتاب "پناهگاه بی‌پناه" با اشاره به اینکه واقعه ساختمان پلاسکو در مدت اندکی جهانی شده است، گفت:‌ بازماندگان و خانواده‌های شهدای حادثه بمباران پناهگاه پارک شیرین کرمانشاه مغفول و مظلوم هستند.
کد خبر: ۳۹۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 16 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس، مهناز فتاحی در مراسم عصرخاطره "پناهگاه‌ بی‌پناه" با حضور برخی از بازماندگان حادثه بمباران پارک شیرین شهر که در سالن حوزه هنری کرمانشاه برگزار شد، گفت: اگر لطف خداوند شامل حال ما نمی‌شد هرگز نمی‌توانستیم این مجموعه را گردآوری کنیم.

این نویسنده کرمانشاهی تصریح کرد: این کتاب باید فقط متعلق به چند نفر مخاطب نباشد، بلکه باید یک کشور از حادثه دردناک پارک شیرین کرمانشاه در 26 اسفند سال 66 و وقایع دلخراش بازماندگان این پناهگاه در دوران دفاع مقدس آگاه‌تر شوند.

وی با اشاره به اینکه کار نویسنده مجموعه "پناهگاه‌ بی‌پناه" با انجام رونمایی از کتاب در 2 اسفندماه امسال اتمام یافته است و اکنون باید دست‌اندرکاران برای بازماندگان پناهگاه و اشاعه وقایع آن در جامعه تلاش کنند، گفت: این کتاب با وجود هزاران سنگ و موانعی که بر سر راهش دارد، اما به حرکت خود ادامه می‌دهد.

نویسنده کتاب "پناهگاه بی‌پناه" با اشاره به زحمات فراوان آتش‌نشان‌ها در حادثه بمباران پارک شیرین کرانشاه که در سال 66 رخ داد، تاکید کرد: امدادگران و آتش‌نشان‌ها در این حادثه 
دلخراش، با دشواری تمام میله‌ها و بتن‌هایی که بر تن مردم فرو رفته بود را بیرون کشیدند، اما بازماندگان و خانواده‌های شهدای این حادثه هنوز در مظلومیت و مغفولیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: واقعه آن روزهای بمباران حلبچه در سال 66 و نیز فاجعه ساختمان پلاسکو در سال‌جاری به نوعی جهانی شد، اما دل‌سوختگان و بازماندگان "پناهگاه بی‌پناه" هنور در 
مظلومیت و خواب عمیقی تاریخ هستند.

نویسنده کتاب "فرنگیس" گفت: علاقمند بودم که مراسم پاسداشت بازماندگان "پناهگاه بی‌پناه" پارک‌شیرین کرمانشاه در این پناهگاه برگزار می‌شد و نه جای دیگری، اما امروز مسؤولان باید برای ارائه این مجموعه به آیندگان جامعه کمک کنند، چرا که این کتاب رنج یک ملت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار