معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری قصرشیرین گفت: ورود تانکرهای سوخت رسان عراقی به کشور و ترانزیت سوخت از ساعت هفت صبح فردا (پنجشنبه 26 اسفند) تا ساعت هفت صبح روز یکشنبه ششم فروردین 96 از مرز رسمی پرویزخان ممنوع می شود.
کد خبر: ۳۹۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 15 March 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،نعمت الله نازپرورده  افزود: این تصمیم براساس اعمال محدودیت های ترافیکی از سوی پلیس راه و طبق بخشنامه ترانزیت و پایانه های مرزی 
کشور در راستای رفاه حال مسافران نوروزی اعمال می شود که در این مدت این تانکرهای سوخت رسان حق تردد در راه های ارتباطی و جاده های کشور را ندارند.
وی ادامه داد: تردد دوباره ترانزیت سوخت و ورود تانکرهای سوخت رسان از مرز رسمی پرویزخان به کشور در شهرستان قصرشیرین از روز یکشنبه (ششم فروردین 96) از سرگرفته 
می شود. 
وی اضافه کرد: همچنین در دور دوم تعطیلات نوروز نیز از ساعت هفت صبح روز جمعه 11 فروردین تا ساعت 24 دوشنبه چهاردهم فروردین نیز ورود تانکرهای حامل مواد سوختی از 
طریق مرزهای کرمانشاه به داخل کشور ممنوع می شود.وی گفت: تردد سایر خودروهای سنگین نیز در ایام نوروز تنها در روز انجام می شود و در ساعات شب باید در یک محل امن توقف کنند. 
وی بیان کرد: به طور میانگین روزانه 500 دستگاه تانکر حامل مواد سوختی از اقلیم کردستان عراق از طریق مرز رسمی پرویزخان وارد ایران می شوند و پس از تخلیه در بنادر جنوبی کشورمان به عراق باز می گردند. 
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری قصرشیرین اضافه کرد: صادرات کالا در ایام ممنوعیت ورود تانکرهای سوخت رسان به داخل کشور از مرز رسمی پرویزخان و خسروی ادامه دارد و طبق روال گذشته انجام می شود.
نازپرورده اظهار داشت: همچنین تردد مسافر و گردشگران نیز از مرز رسمی پرویزخان به اقلیم کردستان عراق و زائران انفرادی عراقی از مرز رسمی خسروی نیز طبق روال گذشته 
کما کان ادامه دارد و وقفه ای در آن ایجاد نمی شود.
روزانه به طور میانگین 800 دستگاه کامیون از مرز پرویزخان و 500 دستگاه کامیون از مرز خسروی کالاهای صادراتی کشورمان به عراق را حمل می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار