رئيس هيأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان كرمانشاه گفت: تنها ملاک و معیار کار ما قانون است و هیچ چیز دیگر نمی‌تواند بر هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کوچک‌ترین تاثیری بگذارد.
کد خبر: ۳۹۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ 15 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس ،حسن سلیمانی با اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت‌ماه سال آینده همزمان با 
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: این هیأت با تمام توان از آرای مردم به‌عنوان حق‌الناس و یک امانت بزرگ صیانت می‌کند.

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه افزود‌: تنها ملاک و معیار کار ما قانون است و هیچ چیز دیگر نمی‌تواند بر هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کوچک‌ترین تاثیری بگذارد.

وی با بیان اینکه شورای شهر کار مدیریت شهری را برعهده دارد‌،گفت‌: با توجه به اهمیت مقوله مدیریت شهر و تصمیم‌گیری برای مردم این هیأت در چارچوب تعریف شده قانونی به وظایف خود عمل می‌کند.

سلیمانی به برگزاری انتخاباتی پرشکوه و سالم در روز رای‌گیری اشاره و بیان کرد: کار بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی بادقت انجام می‌شود و تنها ملاک برای بررسی صلاحیت کاندیدها حضور در انتخاباتی قانونی است.

وی به فعالیت 163 عضو این هیأت عالی در استان اشاره کرد و افزود: در هر فرمانداری پنج و در هر بخش سه عضو از این هیأت معرفی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار