آذر ارفع نژاد در گفتگو با تابناک:
آذرارفع نژاد مسئول کمیته حقوقی ومقابله با تخلفات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری وپنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت:‌به استنادماده 29 قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا اشخاصی برای داوطلب شدند محرومند.
کد خبر: ۳۹۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ 14 March 2017
آذرارفع نژاد در گفتگو با خبرنگار تابناک،مسئول کمیته حقوقی ومقابله با تخلفات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری وپنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت:‌به استنادماده 29  قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا؛ اشخاص زیر از داوطلب شدن برای عضویت در شوراها محرومند.

وی خاطر نشان کرد: کسانی که در جهت تحکیم مبانی رژیم سابق نقش مؤثر و فعال داشته‌اند به تشخیص مراجع ذی‌صلاح،کسانی که به جرم غصب اموال عمومی محکوم شده‌اند.
 
ارفع نژاد تصریح کرد:وابستگان تشکیلاتی به احزاب، سازمانها و گروهکهایی که غیر قانونی بودن آنها از طرف مراجع صالحه اعلام شده باشد، کسانی که به جرم اقدام بر ضد جمهوری اسلامی ایران محکوم شده‌اند،محکومین به ارتداد به حکم محاکم صالح قضائی، محکومین به حدود شرعی باشند .

به گفته این مسئول: محکومین به خیانت و کلاهبرداری و غصب اموال دیگران به حکم محاکم صالح قضائی، مشهوران به فساد و متجاهران به فسق، قاچاقچیان مواد مخدر و معتادان به این مواد،محجوران و کسانی که به حکم دادگاه مشمول اصل (49) قانون اساسی باشند.

ایشان تاکید کرد: وابستگان به رژیم گذشته از قبیل (‌اعضاء انجمنهای ده، شهر، شهرستان و استان و خانه‌های انصاف، رؤسای کانونهای حزب رستاخیز و‌حزب ایران نوین و نمایندگان مجلسهای سنا و شورای ملی سابق، کدخدایان و خوانین وابسته به رژیم گذشته) نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار