مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: ما موافق فرهنگ دولتی نیستیم چرا که جوهره ی فرهنگ متعلق به مردم است و نباید دولتی باشد چراکه در دنیا مردم با حمایت دستگاه هایی مانند شهرداری و... فرهنگ خود را می سازنند.
کد خبر: ۳۹۳۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶ 12 March 2017
 به گزارش خبرنگار تابناک از کرمانشاه، امروز رحیم جعفری در آیین معارفه اش در مجموعه فرهنگی هنری تالار انتظار اظهار کرد: با حضور پنج‌ تن از وزیران و مدیران کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان ها در تهران مقررشد به لحاظ لجیستکی اجرای عدالت اجتماعی را در به عنوان کلید واژه اول در سراسر کشور دنبال کنیم.

مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت:  نهادهای عمومی و انجمن  های مردم نهاد( سمن ها) و سرمایه گذاران با سرمایه گذاری و مشارکت در زمینه تولید  فرهنگ و رشد آن  مشارکت کنندو باید مسئله دولتی بودن فرهنگ حل و مناسب نیست که فرهنگ را دولتی کنیم.

 جعفری تاکید کرد: من متعهد هستم و قول می دهم که مطالبات  اصحاب فرهنگ و هنر را پیگیری کنم  ودر عملکرد رفتاری و اجرایی خود،  شان آنان را حفظ کرده و در کنار هم، مانند خانواده با یکدیگر تعامل داشته باشیم و دوستانه طبق وظیفه ای که قانون برای ما تعیین کرده کارها را دنبال کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار