عضو هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به فعاليت 163 عضو هيات نظارت دراستان، گفت: 24 اسفندماه جاری یک‌دوره آموزشی و توجیهی برای اعضای هیأت استان در راستای ارتقا بیشتر سطح کیفی فعالیت‌های آن‌ها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۹۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ 12 March 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس احمد صفری با اشاره به در پیش بودن پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی با دقت و ملاک قراردادن قانون کار خود را در استان کرمانشاه شروع کرده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ها و جلسات هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه همراه با دیگر استان‌های کشور پیش می‌رود، گفت: هم‌اکنون این هیأت با 163 عضو کار نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا را برعهده دارد.

عضو هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه به برگزاری یک‌دوره آموزشی و توجیهی برای اعضای این هیأت اشاره کرد و افزود: 24 اسفندماه جاری یک‌دوره آموزشی و توجیهی برای اعضای هیأت در راستای ارتقا بیشتر سطح کیفی فعالیت‌های آن‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کار ثبت‌نام از داوطلبان حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند‌ماه جاری تا 6 فروردین سال آینده به مدت یک‌هفته انجام می‌شود، اضافه کرد: زمان تبلیغات قانونی داوطلبان حضور در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا‌، 21 تا 27 اردیبهشت‌ماه سال آینده است.

صفری از برخورد جدی با تبلیغات زودهنگام و غیرقانونی خبر داد و تصریح کرد: برگزاری جلسات خانگی برای کاندیدا مجاز است، اما دیوارنویسی، شعار نویسی، تبلیغ در فضای مجازی و... غیرقانونی است و در صورت مشاهده، برخورد جدی و قانونی می‌شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تنها ملاک فعالیت این هیأت را قانون دانست و گفت: هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی با دقت اوضاع را رصد می‌کند، از این‌رو داوطلبان باید صرفا در چار عمل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار