رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به رشد 400 درصدی بودجه فرهنگی سال 96، گفت: شهردار کرمانشاه مسجدمحوری را در برنامه‌های فرهنگی آغاز کرده است.
کد خبر: ۳۹۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ 11 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس ، سید حجت‌الله موسوی‌اجاق صبح امروز در همایش تجلیل از فعالان قرآنی که در سینمای آزادی شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری به فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی توجه ویژه دارند.

وی با بیان اینکه امام راحل(ره) در مکتب قرآنی رشد کردند و توانستند با تاکید بر آموزه‌های دینی و اسلامی بر طاغوت پیروز شوند، گفت: فعالان قرآنی باید آموزه‌های دینی را مدنظر قرار بدهند و در زندگی روزمره به‌کار گیرند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمانشاه از کددار شدن بودجه شهرداری در مباحث فرهنگی خبر داد و افزود: شهردار کرمانشاه مسجدمحوری را در برنامه‌های فرهنگی 
آغاز کرده و این برنامه‌ها از این پس به‌صورت پیوسته ادامه پیدا می‌کند.

وی به حمایت خاص برنامه‌های قرآنی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: برخی برنامه‌های در نظر گرفته شده به‌دلیل کمبود اعتبارات حذف شده است، اما برنامه‌های قرآنی شامل حذفیات نیست.

موسوی‌اجاق با بیان اینکه تجلیل از جانبازان، فعالان قرآنی و ورزشکاران معلول نیز به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمانشاه انجام گرفته است، ادامه داد: سال 96 بودجه 

فرهنگی 400 درصد رشد داشته که‌ تاکنون سابقه نداشته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمانشاه به اختصاص اعتبار 400 میلیون تومانی برای برنامه‌های فرهنگی مسجدمحوری اشاره و بیان کرد: 400 میلیون تومان اعتبار برای اتحادیه موسسات قرآنی در نظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار