مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه اظهار کرد: با تلاش های نمایندگان و مسئولین رقم 760 میلیارد تومان پیشنهادی دولت در بودجه سال آینده در بحث درآمدهای استان به 650 میلیارد تومان کاهش پیدا کرد.
کد خبر: ۳۹۲۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹ 11 March 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا اظهار کرد: در لایحه بودجه سال آینده رقم اعلام شده برای درآمدهای استان 760 میلیارد تومان بود که این میزان نسبت به سال گذشته با رقم 597 میلیارد تومان، 27 درصد رشد داشت.

وی این میزان رشد را ظلم بزرگی در حق مردم استان دانست و اظهار کرد: برای تحقق این میزان درآمد باید به مردم استان و اصناف و کسبه فشار وارد می شد، آن هم در شرایطی که عمده کسبه ما عملا درآمدی ندارند.

محمدی تصریح کرد: مسئولان استان و به ویژه نمایندگان در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با جدیت این موضوع را پیگیری کرده و خوشبختانه توانستند میزان رشد درآمدهای استان را به 9 درصد کاهش دهند.

وی افزود: 9 درصد رشد مطلوبی است و با میانگین کشور تفاوت چندانی ندارد و در حال حاضر رقم 650 میلیارد تومان درآمد برای استان کرمانشاه در بودجه سال آینده مصوب شده است.

محمدی با قدردانی از تلاش نمایندگان و مسئولان استان گفت: پیش از کاهش میزان درآمد استان، کرمانشاه استان ششم به لحاظ رشد درآمدها در لایحه بودجه سال آینده به شمار می رفت که در حال حاضر این جایگاه بهتر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار