مدیر بانک انصار کرمانشاه گفت: این بانک با همکاری بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان، مجریان طرح‌های اقتصاد مقاومتی و خود‌اشتغالی را با اعطای تسهیلات کم‌بهره در طول سال حمایت و پشتیبانی می‌کند
کد خبر: ۳۹۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 09 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس، گرشاسب فرجی در مراسم بازدید سردار سید ضیاء‌الدین حزنی‌، فرمانده قرارگاه قرب کوثر و مشاور فرمانده‌کل سپاه از مناطق محروم روستایی استان کرمانشاه از جمله روستای گرگاوند، سرین، نامدار، دره دوزخ و چنار در منطقه عثمانوند و سرفیروز آباد ، اظهار داشت: حمایت از اقشار آسیب‌پذیر وظیفه‌ای انسانی است.

وی به توزیع بسته‌های حمایتی هدیه عیدانه مقام معظم رهبری بین نیازمندان این منطقه اشاره کرد و گفت: این بسته‌ها به دست نیازمندان واقعی شناسایی شده، می‌رسد.

مدیر بانک انصار کرمانشاه افزود: بانک انصار در راستای سیاست‌های بسیج سازندگی و امر خدا‌پسندانه دستگیری و یاری از نیازمندان، مجریان طرح‌های اقتصاد مقاومتی و خود‌اشتغالی را با اعطای تسهیلات کم‌بهره در طول سال حمایت و پشتیبانی می‌کند.

وی دستگیری نیازمندان و کمک به قشر آسیب‌پذیر را در هر دوره از زمان الزامی دانست و ادامه داد: بانک انصار کرمانشاه نیز توانسته در این امر خداپسندانه با کمک بسیج سازندگی استان قدمی مثبت بردارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار