معاون اجرایی فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت: بزودی اتاق سیگار و اتاق مادر و کودک در فرودگاه کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۳۹۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲ 09 March 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا ، تیمور امیری، اظهار کرد: در بررسی‌های دوره‌ای که انجام می‌شود فرودگاه کرمانشاه شرایط و استانداردهای لازم را دارد.

وی راحتی و فراهم کردن تسهیلات برای مسافرین را دومین اولویت فرودگاه پس از ایمنی پرواز عنوان کرد و افزود: تلاش می‌کنیم از لحظه ورود مسافر به فرودگاه تا برخواستن هواپیما، بهترین خدمات را به آنها ارائه دهیم.

معاون اجرایی فرودگاه کرمانشاه تنها مشکل فرودگاه کرمانشاه در بازدیدهای صورت گرفته را نبود اتاق سیگار و اتاق مادر و کودک دانست و ادامه داد: با پیگیری‌هایی که انجام شده این دو بخش نیز حداکثر تا اوایل سال آینده در فرودگاه کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود.

امیری افزود: فرودگاه کرمانشاه از فرودگاه‌های خوب کشور دانست که هاب منطقه چهار است و پشتیبانی فرودگاه‌های غرب کشور را هم بر عهده دارد.

معاون اجرایی فرودگاه کرمانشاه فرودگاه را موتور توسعه استان برشمرد و یادآوری کرد: خوشبختانه پس از 20 سال طرح توسعه فرودگاه کرمانشاه و بازسازی و ترمیم باند پرواز از سال آینده آغاز می‌شود.

وی در ادامه از آمادگی کامل فرودگاه کرمانشاه برای نوروز هم خبر داد و افزود: برای استقبال از اولین مسافرین نوروزی برنامه داریم و به آنها گل اهدا خواهیم کرد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار