ارئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمانشاه از ساخت بنایی یادبود برروی مزار احمد عزیزی خبر داد و گفت: فراخوان برای دریافت بهترین طرح به‌صورت کشوری انجام می‌شود.
کد خبر: ۳۹۱۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴ 08 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس ،سید حجت‌الله موسوی‌اجاق، اظهار داشت: مراسم تشییع پیکر احمد عزیزی، شاعر نام‌آشنای کرمانشاه ساعت 9:30 دقیقه صبح پنجشنبه پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله شیخ مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه و نماینده ولی‌فقیه در استان از مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه شروع می‌شود.

وی ادامه داد: پیکر این شاعر انقلابی از محل مسجد جامع کرمانشاه به سمت میدان آزادی بر روی دستان مردم قدر‌شناس و هنرپرور استان تشییع و در قطعه«مقبرةالشعرا» باغ فردوس این شهر به‌خاک سپرده می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمانشاه تصریح کرد: مراسم ختم و بزرگداشت احمد عزیزی روز پنجشنبه هفته‌جاری از ساعت 14 تا 15:30 دقیقه در مسجد محمد‌ رسول‌الله(ص) شهرک حافظیه کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی از ساخت بنایی یادبود برروی مزار احمد عزیزی خبر داد و گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمانشاه برای ساخت بنایی یادبود برروی مزار این شاعر آئینی استان اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

موسوی‌اجاق با بیان اینکه در این زمینه فراخوان برای دریافت بهترین طرح به‌صورت کشوری انجام می‌شود، اضافه کرد: این مکان به‌عنوان قطعه هنرمندان و شعرای استان در نظر گرفته شده است و از این پس مشاهیر کرمانشاهی در این محل خاکسپاری می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار