مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه، جوانرود را پربارش‌ترین نقطه استان طی بارش‌های اخیر اعلام کرد و از افزایش دمای هوای استان از روز سه‌شنبه خبرداد.
کد خبر: ۳۸۹۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ 05 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،محمد خسروی ، در خصوص آخرین پیش بینی صورت گرفته از وضعیت هوای استان کرمانشاه گفت: در ادامه فعالیت سامانه حاکم بر جو منطقه، هوای استان طی امروز و امشب نیز، نیمه ابری در بعضی ساعات ابری همراه با رگبار باران و احتمالاً رعدوبرق پیش بینی می شود.

 وی افزود: شرایط ناپایدار در نیمه شرقی استان نمود بیشتری داشته بارش علاوه بر ارتفاعات، ممکن است در برخی از نواحی سردسیر موقتاً به شکل برف نیز مشاهده شود.

 مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: با عبور این سامانه از اواخر شب، شاهد کاهش ابر و کاهش نسبی دمای شبانه در سطح استان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: این امر شرایط را برای تشکیل مه، به ویژه در اوایل وقت فردا (دوشنبه) و در نواحی سردسیر و کوهستانی، فراهم می کند.

خسروی افزود: همچنین از روز سه شنبه تا پایان هفته به استثنای روند آرام افزایش دمای هوا، پدیده قابل ذکر دیگری برای سطح استان پیش بینی نمی شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه  بیشترین بارش سامانه اخیر را متعلق به شهرستان جوانرود با ۲۲.۱ میلیمتر عنوان کرد و گفت:  بیشترین بارش ۲۴ ساعت گذشته مربوط به گواور با ۱۵ میلیمتر گزارش شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار