سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت:بسیج از ظرفیت های متعدد و بالایی برخوردار است و توانسته در راستای حفظ دستاوردها و تحقق وظایف محوله به خوبی عمل کندو وافعا بسیج نماد اقتدار نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران است.
کد خبر: ۳۸۱۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 20 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط غمومی فرمانداری گیلانغرب، فرهاد همتی در نشست هماهنگی برگزاری رزمایش گردان های الی بیت المقدس با قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امسال یوم الله 22 بهمن، افزود: اجرای رزمایش گردان های الی بیت المقدس در واقع نمایش اقتدار بسیجبان و ابهت و عظمت ملت بزرگ ایران اسلامی است.
وی اظهارکرد: حفظ روحیه بسیجی و حرکت در مسیر این تفکر همواره مورد اهمیت و ضرورت است و از راهکارهای اساسی برای مقابله با ترفندهای دشمنان است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب نیز در سخنانی گفت: رزمایش گردان های الی بیت المقدس در روزهای 10 و11 اسفند در منطقه عمومی گیلانغرب برگزار می شود.
سرهنگ پاسدار معصومعلی محمدی اظهارداشت: این رزمایش با استعداد 6 گردان و با هدف افزایش توان رزم نیروهای بسیجی و نمایش اقتدار این نیروی عظیم مردمی و همچنین مردمی کردن امنیت به عنوان یکی از مقوله های مهم برگزار می شود.
وی بیان کرد: در این رزمایش بسیجیان ضمن فراگیری آموزش های جدید رزمی، مکمل و تقویت کننده خوبی برای دیگر نیروهای مسلح هستند تا در صورت لزوم از کیان اسلامی محافظت و پاسداری کنند.
وی ادامه داد: عملیات تاخیری، امداد و نجات، هلی برن و دیگر عملیات های لازم از دیگر مواردی است که در این رزمایش اجرا می شود.
وی گفت: در روز نخست این رزمایش، مرحله مقدماتی و آموزش های مختلف و در روز دوم نیز مرحله اصلی رزمایش برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت شهرستان برای رده های ستادی، تصمیم براین شد رزمایش الی بیت المقدس در این برهه از سال در گیلانغرب برگزار شود که امید است با همراهی، همدلی و همکاری همه عوامل به شایستگی اجرا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار