مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: بیش از هشت هزار و ۴۴۶ خانوار مددجو از گردونه حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خارج شدند.
کد خبر: ۳۸۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵ 20 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه حسین خدرویسی، اظهار داشت: بیش از هشت هزار و ۴۴۶ خانوار مددجو از گردونه حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خارج شدند.

وی تصریح کرد: توانمندی شغلی، توانایی ادامه زندگی، فوت، بهره‌مندی از مزایای سایر سازمان‌های حمایتی، بازگشت سرپرست از زندان، مهاجرت، اشتغال مجدد به‌کار بدون بهره‌مندی از وام اشتغال و... از دلایل خروج مددجویان از گردونه حمایتی کمیته امداد به‌شمار می‌رود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: یکی از اهداف این مرکز خدماتی شامل توانمندسازی فرهنگی، فکری و اقتصادی خانوارهای مورد حمایت و خروج آنان از چرخه حمایتی این دستگاه اجرایی است.

خدرویسی با بیان اینکه حدود ۶۵ هزار و ۴۶۹ خانوار نیازمند در استان با جمعیت بیش از ۱۳۷ هزار و ۷۰۱ نفر موردحمایت این مرکز هستند، افزود: بیش از ۵۱ هزار و ۲۱۲ خانوار از خانوارهای مورد حمایت در استان از کمک معیشتی ماهیانه برخوردار بوده و مابقی این خانوارها به صورت موردی از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

این مسؤول با اشاره به اینکه طی آذر ماه امسال دو هزار و۱۹۴ خانوار جدید با جمعیت بیش از ۵ هزار نفر مورد حمایت این نهاد قرار گرفتند، یادآور شد: بیش از هشت هزار و ۴۴۶ خانوار مددجوی استان در ۹ ماهه نخست امسال با جمعیت بیش از ۱۸ هزار و ۶۵۳ نفر از گردونه حمایت‌های این مرکز خدماتی خارج شدند.

وی تصریح کرد: زندانی شدن، طلاق ،فوت ، متارکه، کارافتادگی سرپرست و... از دلایل مورد حمایت قرار گرفتن و ورود خانوارهای نیازمند به چرخه حمایتی کمیته امداد است.

خدرویسی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان پیش از خروج خانوارهای مددجو بر توانمندسازی اقتصادی آنان تاکید فراوان دارد، اظهار داشت: ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه، اشتغالزایی و... از جمله خدمات این دستگاه اجرایی برای توانمندی شغلی و اقتصادی خانوارهای مورد حمایت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار