معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون 206 واحد کوچک و متوسط بخش کشاورزی و صنایع جانبی مرتبط با بخش کشاورزی استان با پرداخت تسهیلات از رکود خارج شده اند.
کد خبر: ۳۸۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ 20 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،علی چاله‌چاله، با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون صاحبان 712 طرح کوچک و متوسط کشاورزی و صنایع جانبی استان کرمانشاه واحدهای خود را در سامانه "بهین یاب" راکد و یا نیمه‌فعال اعلام کرده‌اند.، اظهار کرد: این سامانه درستاد اقتصاد 
مقاومتی کشور با تولی‌گری وزارت صنعت، معدن و تجارت طراحی و ابلاغ شده و مدیران واحدهای راکد و نیمه‌فعال اطلاعات طرح‌های خود را در این سامانه به ثبت رسانده و از این طریق پیگیری دلایل رکود و راه‌های خروج از آن صورت می‌گیرد.

چاله چاله با بیان اینکه از مجموع طرح‌های راکد اعلام شده تاکنون 650 مورد آنها مورد بررسی قرار گرفته‌، افزود: تاکنون 206 واحد از این واحدها با دریافت تسهیلات از رکود خارج شده اند که این طرح‌ها حدود 30 درصد طرح‌های اعلامی دچار رکود را شامل می‌شوند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ادامه داد: این واحدها با اشتغال مستقیم 829 نفر با دریافت حدود 63 میلیارد ریال تسهیلات از رکود خارج شده‌اند.

وی سپس با اشاره به برگزاری مستمر جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور نمایندگان بانک‌های عامل اظهار کرد: منابعی در راستای خروج واحدهای راکد از رکود توسط بانک مرکزی در اختیار بانک‌های عامل قرار گرفته است.

به گفته چاله‌چاله تاکنون 24 جلسه این ستاد در استان کرمانشاه تشکیل شده است.

این مسئول تعداد کل واحدهای تولیدی کوچک و متوسط بخش کشاورزی و صنایع جانبی آن در استان کرمانشاه را حدود 3200 طرح اعلام کرد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار