رئيس پليس آگاهي استان قم خبر داد
رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري يک کلاهبردار حرفه‌اي با پنج فقره سابقه کيفري در قم خبر داد و گفت: متهم با دست کاري دستگاه‌های خودپرداز، کارت بانکي افراد را سرقت و از حساب بانکی‌شان برداشت می‌کرد.
کد خبر: ۳۸۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۷ 20 February 2017
به گزارش تابناک قم، احمد کرمی اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی از برخی بانک‌های استان مبنی بر اینکه تعدادی از دستگاه‌های خودپرداز بانکی دچار خسارت شده‌اند، موضوع توسط کارآگاهان مورد تحقیق و بررسی قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه فردی شناسایی و مشخص شد نامبرده با قرار گرفتن در کنار افراد برداشت کننده از دستگاه‌های خودپرداز رمز کارت بانکی‌شان را برداشته و قبلاً با دست کاری دستگاه خودپرداز پس از متوقف شدن عملیات و عدم عودت کارت توسط دستگاه با رفتن صاحب حساب در فرصتی مناسب کارت بانکی‌ را سرقت و از حسابشان برداشت می‌کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تصویر متهم در اختیار حراست بانک‌های سطح استان قرار گرفت و نامبرده حین انجام اقدامات مجرمانه مقابل یکی از شعب شناسایی و با حضور به موقع مأموران دستگیر شد.

وی افزود: در ادامه با انتقال متهم به پلیس آگاهی طی بازرسی از وی، تعدادی کارت بانکی متعلق به مالباختگان کشف شد.

کرمی با بیان اینکه نامبرده مورد تعقیب پلیس استان‌های لرستان و تهران است، گفت: وی در تحقیقات صراحتاً به بزه انتسابی و کلاهبرداری از 19 نفر از هموطنان به مبلغ 400 میلیون ریال اعتراف کرد که نهایتاً پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار