تیراندازان قمی در یکی از آخرین رویدادهای رسمی تیراندازی کشور در مسابقه‌های آزاد زمستانه ایران دست به سلاح خواهند شد.
کد خبر: ۳۸۰۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۵ 20 February 2017
به گزارش تابناک قم، دومین مرحله از مسابقه‌های تیراندازی آزاد زمستانه کشور در حالی در 2 بخش مردان و زنان برگزار می‌شود که تیراندازان از استان‌های مختلف کشور در 3 رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هم رقابت می‌کنند.

این مسابقه‌ها دومین مرحله از این رقابت‌ها محسوب می‌شود و میزبان آن سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران است و قرار است 400 تیرانداز از جمله  9 تیرانداز قمی در این رقابت‌ها با هم مسابقه دهند.

نفرهای برتر این مسابقه‌ها پس از امتیاز شماری مجموع 2 مرحله، به مرحله نهایی مسابقه‌ها که در اسفند سال جاری برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند و با هم به رقابت می‌پردازند. تیم تیراندازی استان قم در بخش تفنگ بادی بزرگسالان با ترکیب عطیه قدمی در بخش بانوان و هادی غرباقی، حامد غرباقی و سید محمد صادق چاوشی در بخش مردان به میدان می‌رود در تفنگ بادی جوانان، رؤیا صبح خیز تنها بانوی تیرانداز قمی در این بخش است.

در بخش تفنگ بادی نوجوانان مینا روحیان، دختر تیرانداز خوش آتیه قم برای تیم اعزامی قم مسابقه می‌دهد و سهیل ملاحسینی نماینده قم در این رده سنی در بخش پسران است. در تپانچه بادی جوانان زهرا زارعی برای قم به میدان می‌رود و در تپانچه بادی بزرگسالان هادی باقری به سیبل شلیک خواهد کرد. 

تیراندازی قم امسال، سال خوبی را پشت سر گذاشت و صعود تیم نظام مهندسی قم به لیگ برتر تیراندازی مردان کشور که برای نخستین بار در تاریخ تیراندازی قم رخ داد مهم‌ترین رخداد تیراندازی قم در سال 95 بود اما بانوان تیرانداز قم امسال باز هم نتوانستند از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کنند.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار