حضور مهاجم تیم فوتبال صبا قم در برنامه خندوانه
مهاجم تیم فوتبال صبا قم گفت: تصمیم دارم در پایان لیگ شانزدهم از فوتبال خداحافظی کنم و وارد دنیای مربیگری شوم. در حال حاضر به عنوان بازیکن تیم صبا روی تیم خودم تعصب دارم و تمام تلاشم را برای گلزنی در این تیم خواهم کرد.
کد خبر: ۳۸۰۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۷ 20 February 2017
به گزارش تابناک قم، غلامرضا عنایتی در برنامه خندوانه شبکه نسیم بیان کرد: من تصمیم دارم در پایان لیگ شانزدهم از فوتبال خداحافظی کنم و وارد دنیای مربیگری شوم تا تجربیاتم را در اختیار بازیکنان جوان قرار دهم.

وی ادامه داد: دوست داشتم سرمربی تیم بارسلونا شوم اما این موضوع امکان پذیر نیست و به احتمال زیاد پس از پایان کلاس های مربیگری با یکی از تیم های فوتبال کشورم همکاری می کنم.

عنایتی افزود: به تیم استقلال علاقه زیادی دارم اما در حال حاضر به عنوان بازیکن تیم صبا روی تیم خودم تعصب دارم و تمام تلاشم را برای گلزنی در این تیم خواهم کرد تا در لیگ برتر موفق باشیم.

وی درباره تعداد گل هایی که زده گفت: من ۱۴۶ گل زدم و زمانی که در امارات حضور داشتم حدود ۴۰ گل در لیگ این کشور به ثمر رساندم.

عنایتی در خصوص موفقیت یک بازیکن در فوتبال عنوان کرد: یک بازیکن باید زیاد تمرین کند و در فعالیت خود جدیت داشته باشد و من شرایط مختلف حضورم در زمین و گل زدن را تمرین و در بازی سعی می کنم در نقاط کور مدافعان قرار بگیرم تا موفق به گلزنی شوم.

مهاجم تیم فوتبال صبا در پایان خاطر نشان کرد: تیم های بزرگ مانند استقلال و پرسپولیس فرصتی برای از دست دادن امتیاز ندارند چرا که هواداران فشار روانی و استرس زیادی را به تیم وارد می کنند و بازیکنان جوان استقلال در حال حاضر توانستند که با این موضوع هماهنگ شوند و نتیجه بهتری را نسبت به نیم فصل اول کسب کنند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار