رئیس انجمن به‌کاپ استان قم خبر داد
رئیس انجمن به‌کاپ هیأت گلف استان قم گفت: پیکارهای به‌کاپ قهرمانی قم با عنوان جام شهدای مدافع حرم و با حضور چهره‌های شاخص این رشته به انجام رسید.
کد خبر: ۳۸۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۱ 20 February 2017
به گزارش تابناک قم، جعفر جعفری‌مجد اظهار کرد: به‌کاپ یکی از رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون گلف کشورمان و هیأت‌های استانی به شمار می‌رود و در سال جاری به صورت جدی این رشته را فعال کرده و در مسابقات کشوری نیز حضور یافتیم.

وی ادامه داد: برگزاری رقابت‌های استانی به‌کاپ برای شناساندن بیشتر این رشته به مردم یکی از مهمترین اولویت‌های انجمن به‌کاپ هیأت گلف است و بر همین اساس رقابت‌های به‌کاپ جام شهدای مدافع حرم را با حضور چهره‌های شاخص این رشته برگزار کردیم.

رئیس انجمن به‌کاپ هیأت گلف استان قم افزود: این دوره از مسابقات در هر دو بخش بانوان و آقایان به صورت مجزا در زمین چمن مصنوعی بوستان تفریحی ورزشی علوی قم برگزار شد و دکتر دلاوری سرپرست هیأت گلف استان قم نیز به عنوان یکی از شرکت کنندگان در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد.

وی تصریح کرد: حضور رئیس هیأت گلف استان قم در این دوره از پیکارها هم بر جذابیت رقابت شرکت کنندگان برای کسب عناوین برتر افزود و هم اینکه وی در رقابت با تمامی نفرات حاضر در این مسابقات رتبه نخست و مقام قهرمانی به‌کاپ جام شهدای مدافع حرم را به خود اختصاص داد.

جعفری‌مجد با بیان اینکه مسابقات از نظر کمی و کیفی در سطح قابل قبولی برگزار شد و در پایان به نفرات برتر لوح تقدیر به همراه جوایز اهدا شد، عنوان کرد: در بخش بانوان مهسا یزدانی قهرمان شد و عنوان نایب‌قهرمانی به نسرین دانشور رسید، ضمن اینکه فاطمه ضرغام رتبه سوم را کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: در پایان رقابت‌های بخش مردان به‌کاپ جام شهدای مدافع حرم در قم، مقام نخست و عنوان قهرمانی پیکارهای بخش مردان به رئیس هیأت گلف قم یعنی دکتر رضا دلاوری اختصاص یافت، ضمن اینکه معین رشیدی و سعید داودآبادی دوم و سوم شدند.

رئیس انجمن به‌کاپ استان قم در پایان اظهار کرد: در سال جاری شاهد برگزاری سه دوره مسابقات کشوری در هر دو بخش آقایان و بانوان در قالب رقابت‌های لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور بودیم و ورزشکاران قم موفق به کسب چهار عنوان ارزشمند این میادین شدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار