مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گفت:۱۲ کتابخانه استان کرمانشاه به اینترنت رایگان بی‌سیم متصل شده اند که این تعداد تا پایان سال به ۲۰ کتابخانه می‌رسد.
کد خبر: ۳۸۰۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳ 19 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، سومین جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه های عمومی استان با موضوع عملکرد کتابخانه های عمومی در ایام الله  دهه مبارک فجر با حضور مدیرکل، کارشناسان ستادی و رؤسای ادارات شهرستان ها در محل سالن اجتماعات کتابخانه عمومی امیرکبیر برگزار شد.
در ادامه معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، خاطر نشان کرد: با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در روستاها و بمناسبت گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کتابخانه های عمومی «شهید ایزدی» روستای شهید عسگری شهرستان کرمانشاه و «شهدای قلعه شیان» روستای قلعه شیان شهرستان اسلام آباد غرب در دهه مبارک فجر افتتاح شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت تکنولوژی و فناوری اطلاعات در عرصه های علمی و فرهنگی اعلام کرد: این اداره کل پیرو بخشنامه نهاد در مورد تجهیز کتابخانه های عمومی به اینترنت بی سیم، با تلاش کارشناسان IT اداره کل تعداد ۱۲ کتابخانه از کتابخانه های عمومی استان به اینترنت رایگان بی سیم ویژه اعضا متصل شده اند که تا پایان سال این تعداد به ۲۰ کتابخانه خواهد رسید.

خونسار در ادامه ضمن تشکر از عملکرد مناسب رؤسای شهرستان های تابعه، تصریح کرد: با تلاش مسئولین شهرستان و کتابداران استان کرمانشاه بمنظور گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی از جمله برپایی نمایشگاه کتاب، عکس، نقاشی و هنری با موضوع انقلاب، نشست کتاب خوان، قصه گویی، جمع خوانی کتاب، مسابقه های نقاشی و کتابخوانی... ی. در کتابخانه های عمومی سطح استان برگزار شد.

در ادامه این نشست، هر یک از رؤسای شهرستان به بیان گزارشی از عملکرد و برنامه های برگزار شده به مناسبت دهه مبارک فجر پرداختند و ضمن بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص حل مشکلات موجود، به برنامه های خود تا پایان سال جاری اشاره داشتند.

هم چینین کارشناسان ستاد در خصوص حل مسائل و مشکلات پیرامون کتابخانه های استان و در پاسخ به برخی پرسش های رؤسای شهرستان، نظرات و دیدگاه های خود را بیان داشتند.

در پایان حسنی خونسار ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه همکاران، از تلاش و پیگیری های کارشناسان ستاد، رؤسای شهرستان، مسئولین و کتابداران کتابخانه های عمومی در راستای ارتقاء و ترویج فرهنگ والای کتاب و کتابخوانی کمال تشکر و قدردانی را به عمل آورد.

وی ضمن اعلام زمان جلسه بعد شورای ادارای استان دراواخر فروردین اعلام کرد: موضوع جلسه «برنامه های کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در سال ۹۶» است که باید رؤسای شهرستان و کارشناسان ستاد برنامه‌های خود را تا اواخر فروردین ۹۶ آماده و در جلسه تشریح کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار