فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران:
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:در کشور ما فاصله ای بین شیعه و اهل سنت وجود ندارد که با حضور امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی قدیم وجدید فرماندهی آجا در غرب کشور این وحدت نمایان شده و در جای جای کشور این همدلی در بین اقوام به چشم می خورد.
کد خبر: ۳۸۰۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ 19 February 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، امروز در مراسم تودیع ومعارفه فرماندهی و ارشد نظامی منطقه غرب کشور در تالار نرگس اظهار داشت: در هرفرصتی باید به تبلیغ و نشر فرهنگ ولایت پرداخت و به تعبیر بنده صراط مستقیم در سوره ی حمد که آورده شده قطعا امروز  ولایت است و باید شکر گزار باشیم که ما امروز از نعمت ولایت بهره مندیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران  گفت:  خداوند به ما نعمت والای ولایت داده وفقط  شکر گذاری کفایت نمی کند بلکه  شکر گزاری اطاعت و تبعیت از امر ولایت است  و نیت کنیم مطیع ولایت باشیم و تبعیت از ولایت را تفسیر نکنیم.
وی با بیان اینکه بستر ولایت و اطاعت گزاری گسترده است، افزود:  روز به روز ما شاهد چهره های  ولایی هستیم که توانسته اند به ولایت وملت خدمت کنند و‌امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران  سه تفاوت با نیروهای نظامی دیگر کشورها دارد.
امیر حیدری تصریح کرد:  ماموریت اولین تفاوت  با نیرهای نظامی سایر کشورها است که  مامور حفاظت از تاج وتخت هیچ پادشاهی نیست بلکه پاسدا ر دین خدا و کرامت انسانی است.
وی با اشاره به اینکه تفاوت دیگر رهبری وفرماندهی نیروهای نظامی است که در کشورهای دیگر از عالی ترین رتبه نظامی اطاعت کرده ادامه داد:  در کشور ما در کنارمشروعیت قانونی در تبعیت از فرماندهی  به واسطه جانشینی حکومت امام زمان (عج) قرار گرفتن در  رکاب  رهبری هم از صرف نیروی نظامی خارج و مقبولیت شرعی  پیدا کرد.
وی گفت: ما جنود و سرباز خدا هستیم و هر لحظه درحال معامله با خدا و کشته شدن ما در راه خدا شهادت است و به واسطه ی بصیرت الهی که ولی امر مسلمین دارند روز به روز در پرتو ولایی چهره هایی ولایی در  تمام ابعاد و زمینه های مختلف در خدمت رسانی به کشور ظهور می کنند.
امیر حیدری با اشاره به اینکه امیر منوچهرکاظمی نمونه ی امیر ولایب، سربازی فداکار و مسلمانی جان فدا است، متذکر شد:  او چهره ای کم نظیر ولایی است و اطاعت از ولی فقیه را در شعار بلکه در عمل در شرایط سخت در  مبارزه با جهل، نفاق و دشمنان بعثی در جنگ تحمیلی شجاعت از خود نشان داد.
وی امیر کاظمی را مسلمانی متواضع و ارادتمند اهل بیت دانست و گفت:  او از چهره هایی است که کسوت نظامی گری را به اجبار انتخاب نکرد بلکه در سخت ترین شرایط با آگاهی انتخاب و جزو  اولین دانشجویان ورودی دانشگاه افسری بعد پیروزی انقلاب اسلامی است.
این مسئول اظهار داشت:  در شرایطی که گروهک های ضد انقلاب دست به اقدامات تروریستی در کشور می زدند و کشورحتی  ده درصد نظم و انظباط امروز راذپدرآن زمان نداشت و هرکسی دنبال سهم خواهی بود با شروع جنگ تحمیلی  جزواولین  داوطلبانی بود برای حضور در جبهه اعلام آمادگی کرد.
وی امیر کاظمی را به عنوان طلبه ای که امروز به مرحله اجتهاد رسیده است ، دانست و افزود:  او در کسوت خودش به کمال رسیده است.
امیر حیدری ادامه داد:  بنده او  را در عمل واخلاص هم طراز شهید سپهبد صیاد شیرازی می دانم که با بی توجهی به دنیا با حضور وعمل شایسته در صحنه های پر خطر خود را به رهبری معرفی و از خدمت گزاری صادقانه  به جمهوری اسلامی ایران فرو گذاری نکرده است.
وی گفت: امیر کاظمی در نظام ولایی مادر نزد علم، اهل علم و جامعه ی ارتش مقبولیت پیدا کرده و فرمانده، مدیری هستند که همواره تمام جوانب را دیده و در کاری تک جانبه نگاه نکرده اند و تمام شعائر اسلامی در رفتارش پدیدار شده  است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار