استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به معضل اعتیاد و مواد مخدر همه دستگاه ها موظف به مبارزه جدی تر و گسترده تر با این پدیده شوم هستند.
کد خبر: ۳۸۰۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 19 February 2017

به گزارش  خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ دکتر اسداله رازانی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که با حضور اعضا در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد،  افزود: یکی از فاجعه های امروز در جامعه بحث مواد مخدر و اعتیاد است لذا از همه دستگاه ها می خواهیم که روند مبارزه با این پدیده شوم را افزایش دهند.
وی اظهار داشت: مدیران عضو این شورا باید شخصاً در جلسه حضور داشته باشند و با تمامی توان در جهت مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد در جامعه تلاش و برنامه هایی را که در این راستا تدوین و تصویب می شود،  اجرایی و عملیاتی نمایند.
استاندار کرمانشاه همچنین بر تهیه آماری دقیق از میزان اعتیاد در جامعه تاکید کرد و گفت: سازمان بهزیستی موظف به تهیه دقیق،  کارشناسی شده و در نظر گرفتن تمامی جوانب این آمار است تا بتوان بر اساس آن راهبردهای اساسی را تدوین کرد.
دکتر رازانی در ادامه با اشاره به ظرفیت محدود مرکز ماده 16 استان در جمع آوری معتادین متجاهر و کارتن خواب دستور داد که مبلغ 6 میلیارد ریال برای توسعه این مرکز تخصیص یابد.
در ادامه این جلسه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز گفت: یکی از مباحث این جلسه با توجه به نزدیک شدن به پایان سال بحث جمع آوری معتادین متجاهر و کارتن خواب در شهر می باشد که نیاز است دستگاه های عضو همچون سال گذشته در جمع آوری این افراد اقدامات لازم را انجام دهند.
علی شمشیری با اشاره به تخصیص مبلغ 6 میلیارد ریال از سوی استاندار کرمانشاه برای توسعه مرکز 16 استان گفت: با توجه به اینکه این مرکز با داشتن ظرفیت 100 نفر دیگر پاسخگوی افراد کارتن خواب نیست لذا ما از دستور دکتر رازانی برای تخصیص مبلغ 6 میلیارد ریال به منظور توسعه مرکز 16 استان تقدیر می کنیم و از دستگاه های ذیربط می خواهیم که سریعاً نسبت به توسع این مرکز اقدام کنند.
وی بیان داشت: با توجه به مصوبات جلسات قبل این شورا و همچنین تاکید استاندار کرمانشاه تمامی دستگاه ها مکلف هستند که اقدامات لازم و بازدارنده را در خصوص درمان قطعی و ریشه ای آسیب های اجتماعی از جمله مواد مخدر و مقابله جدی تر با آن انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار