کرمانشاه- معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، ازمعرفی برترین های نخستین«همایش ملی کارآفرینی و بازاریابی فروش صنایع دستی» در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۳۷۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸ 18 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهرپروانه حیدری با اشاره به برگزاری نخستین «همایش ملی کارآفرینی و بازاریابی فروش صنایع دستی» در کرمانشاه، گفت: این همایش اولین همایش در این زمینه بود که طی روز جمعه ۲۹ بهمن  به همت موسسه آموزش عالی گنجینه هنر و معماری و با همکاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه برگزار شد.
وی افزود: در این همایش یکروزه ملی بسیاری از استان ها شرکت کردند و تعدادی از مقالات به صورت مقالات برتر معرفی و توسط نویسندگان آن ارائه شدند.
معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، از برگزاری جشنواره «شمشاد» در کنار این همایش یکروزه خبر داد و گفت: تعداد زیادی از آثار هنرمندان صنایع دستی نیز به نمایش گذاشته شد و از بین این آثار، اثرهایی که خلاقیت و نوآوری داشتند داوری شد و آثار برتر نیز معرفی و تقدیر شدند.
بررسی مسائل و مشکلات بازار فروش و کارآفرینی صنایع دستی
حیدری خاطرنشان کرد: در همایش یکروزه کارآفرینی نیز به مشکلات و مسائل بازار فروش و کارآفرینی صنایع دستی پرداخته شد.
وی افزود: خوشبختانه مقالات زیادی هم از استان کرمانشاه و هم سایر استان های کشور نیز به این همایش ارسال شده بود که برخی از مقالات منتخب نیز در همایش ارائه شدند.
معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد: حدود ۵۰ مقاله به دست ما رسیده بود که از این تعداد ۵ مقاله به عنوان مقالات برتر شناخته و معرفی شدند.
وی افزود: ۳۰ مقاله برگزیده نیز به صورت پوستر چاپ و در همایش توزیع شد.
حیدری تصریح کرد: از مقالات برگزیده ۲ مقاله از استان کرمانشاه، یک مقاله از کرمان، یک مقاله ازاصفهان و یک مقاله نیز از استان تهران بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار